تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۱
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۱۱۷۰۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
فعال صنفی بازار آهن در مازندران:

گرانی دست از سر بازار آهن بر نمی‌دارد/ افزایش 500 هزار تومانی هر شاخه تیرآهن در کمتر از دو هفته!

می متالز - فعال صنفی بازار آهن در مازندران از تداوم گرانی‌ها در بازار آهن‌آلات خبر داد و گفت: در حالیکه قیمت هر شاخه تیرآهن 14 در دو هفته قبل، حدود یک میلیون و 150 هزار تومان بود، در بازار امروز قیمت آن، به یک میلیون و 750 هزار تومان رسیده است.
گرانی دست از سر بازار آهن بر نمی‌دارد/ افزایش 500 هزار تومانی هر شاخه تیرآهن در کمتر از دو هفته!

به گزارش می متالز، علیرضا عمادی از تداوم گرانی‌ها در بازار آهن‌آلات خبر داد.

وی دلیل عمده این جهش‌های قیمتی چند هفته‌ای را نبود شمش فولاد در بازار برشمرد و افزود: البته نوسانات ارزی به ویژه دلار نیز در این اتفاق، کم اثر نبوده است.
 
این فعال صنفی بازار آهن در مازندران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو میله‌گرد به بیش از 11 هزار تومان رسیده است و این در هر حالی است که قیمت آن در کمتر از 15 روز قبل، در مرز 8 هزر تومان قرار داشت.
 
عمادی گفت: قیمت هر کیلو ورق‌های آهنی بلند نیز طی این مدت، تقریبا دو برابر شده است و اکنون قیمت آن به مرز 15 هزار تومان رسیده است.
 
وی بیان کرد: در بخش پروفیل‌ها نیز قیمت از کیلویی 14 هزار تومانی، امروز به هر کیلو 18 هزار تومان رسیده است.
 
این فعال صنفی بازار آهن در مازندران، با بیان اینکه هر شاخه تیرآهن طی کمتر از دو هفته، 500 هزار تومان افزایش پیدا کرده است؛ ادامه داد: در حالیکه قیمت هر شاخه تیرآهن 14 در دوهفته قبل، حدود یک میلیون و 150 هزار تومان بود، در بازار امروز قیمت آن، به یک میلیون و 750 هزار تومان رسیده است.
 
عمادی متذکر شد: قیمت‌ها در بازار آهن با نوسانات متعدد رو به بالا همراه است و طی هفته‌های اخیر افزایش قابل توجهی را شاهد بودیم.
 

عناوین برگزیده