تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۶
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۱۱۷۱۰۶
استاندار چهارمحال و بختیاری:

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خط آهن مبارکه به سفیددشت

می متالز - استاندار چهارمحال و بختیاری از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای تکمیل طرح راه آهن این استان خبر داد.
اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خط آهن مبارکه به سفیددشت

به گزارش می متالز، اقبال عباسی در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور معاون رئیس جمهور، گفت: برای اجرای طرح راه آهن ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد و در حال حاضر سه پیمانکار در حال فعالیت هستند.
او افزود: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر هم برای تکمیل این طرح اختصاص می‌یابد.
وی گفت: ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی در استان برای اجرا مصوب شد که با ۱۴ مورد آن موافقت شده است.
عباسی افزود: در سفر آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به چهارمحال و بختیاری، ۴۶ طرح با دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که بیش از یک هزار میلیارد آن اعتبار دولتی است.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای جاده دسترسی به بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن ۱۰ تا ۱۵ میلیارد اعتبار نیاز است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری هم در این نشست ابراز امیدواری کرد طرح راه آهن این استان تا خرداد سال آینده به بهره برداری برسد.
علی شهریارپور به روند اجرای طرح انتقال آب بن به بروجن اشاره کرد و گفت: این طرح یکی از ۳۱ طرح اولویت دار است که تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه سال گذشته برای اجرای ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی ۵۳۷ میلیارد تومان اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: امسال برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی ۶۹۳ میلیارد تومان تصویب شده که تاکنون ۴۵۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

عناوین برگزیده