تاریخ: ۲۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۲:۱۸
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۱۱۷۱۷۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان:

افتخار ما سرکشی از خانواده‌های شهداست

می متالز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان به همراه مدیرعامل فولاد اطلس گل گهر با سه خانواده شهید مدافع حرم فاطمیون دیدار کردند.
افتخار ما سرکشی از خانواده‌های شهداست

به گزارش می متالز، سه‌شنبه 24 تیرماه 99 احمد گروئی ساردو مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان به همراه حسین اسماعیل بیگی مدیرعامل فولاد اطلس گل گهر در دومین مرحله از سری برنامه‌های سرکشی از خانواده‌های شهدای فاطمیون به دیدار خانواده‌های شهیدان محمدعلی حسینی، محمد نبی محمدی و محمد حسینی رفتند.
احمد گروئی ساردو در این دیدارها به تشکر از حمایت و همکاری سایر مدیران استان در همراهی با بنیاد جهت دیدار و سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا و سایر ایثارگران گفت: سرکشی از ایثارگران وظیفهٔ ذاتی بنیاد است اما وقتی سایر مدیران استان نیز در این برنامه‌ها شرکت می‌کنند بنیاد در ادامه راه خود دلگرم‌تر می‌شود.
مدیرکل بنیاد کرمان در ادامه با اشاره به وضعیت بیماری کرونا و تأثیر آن در کاهش تعداد دیدارهای ایثارگران به‌واسطه محدودیت‌های بهداشتی و پیشگیرانه، گفت: افتخار ما سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران است اما نباید رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی را فراموش کنیم.

عناوین برگزیده