تاریخ: ۲۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۱
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۱۱۷۲۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رئیس‌جمهور گزینه پیشنهادی وزارت صمت را به مجلس معرفی کند

می متالز - نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور در سریعترین زمان ممکن، گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت را به مجلس معرفی کند.
رئیس‌جمهور گزینه پیشنهادی وزارت صمت را به مجلس معرفی کند

به گزارش می متالز، حجت الاسلام محمد سبزی امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه در جریان افتتاح یک واحد تولیدی و بازدید از دو واحد تولیدی دیگر در شهرک صنعتی مامونیه مرکز شهرستان زرندیه که با حضور معاون وزیر صنایع و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) انجام شد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:  شهرستان‌های ساوه و زرندیه قطب صنعت و تولید کشور محسوب می‌شوند و انتظار می رود با  توجه به ظرفیت های بالای صنعتی و تولیدی در این دو شهرستان و قرابت‌هایی که با پایتخت دارند مشکلات صنعت و تولید از سوی وزارت صنعت به صورت ویژه برطرف شود.

وی تصریح کرد: با توجه به سال جهش تولید و مشکلات اقتصادی مردم، از دولت انتظار می‌رود هرچه سریعتر نسبت به معرفی وزیر صنعت معدن و تجارت به مجلس اقدام کند چرا که این وزارتخانه نقشی کلیدی و مهم در توسعه تولید و حل مشکلات اقتصادی در حوزه صنعت و تولید دارد.

وی افزود: صنعت و اقتصاد کشور دارای بنیه قوی است و اگر دچار بیماری شده است می توان این بیماری را با توجه به بنیه قوی که وجود دارد در سایه همدلی و هم افزایی رفع کرد.

حجت الاسلام سبزی همچنین  از صنعتگران خواست تا استخدام نیروهای بومی ساوه و زرندیه را در اولویت خود قرار دهند.

وی بیان کرد: جهش واقعی تولید زمانی اتفاق خواهد افتاد که دولت در راستای احیای صنایع راکد و نیمه راکد با اعمال سیاست‌های راهبردی اقتصادی گام‌های جدی بردارد.

عناوین برگزیده