تاریخ: ۲۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۶
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۱۱۷۳۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

صدور مجوزها در بخش تولید نباید مشمول زمان شود

می متالز - رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با تأکید بر حمایت جدی دولت از بخش خصوصی و تولید گفت: صدور مجوزها در بخش تولید نباید مشمول زمان شود.
صدور مجوزها در بخش تولید نباید مشمول زمان شود

به گزارش می متالز، سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از صنعتگران و معدن‌کاران استان سمنان، با بیان اینکه صنعتگران همواره در کنار دولت و ملت بوده و خواهند بود و ارائه خدمت به کشور و مردم را به‌عنوان وظیفه ذاتی خود می‌دانند، اظهار کرد: تولیدگران و صنعتگران، رزمندگان، سربازان و فرماندهان عالی جنگ اقتصادی امروز کشور با دشمنان هستند که باید به‌عنوان نیروی دفاعی کشور در حوزه اقتصاد، مورد توجه قرار گرفته و حمایت شوند.

او با تأکید بر اینکه تولید یکی از چرخ‌های اصلی اقتصاد کشور است که باید توجه کنیم تا از حرکت رو به جلو بازنماند، خاطرنشان کرد: آیین روز ملی صنعت و معدن به این واسطه برگزار می‌شود تا توان صنعتگران و معدن‌کاران کشور را به رخ جهانیان بکشیم تا بدانند صنعت ما امروز در جایگاه برتر و بالای جهان ایستاده است.

سهل‌آبادی ادامه داد: خوشبختانه باید با افتخار و سری بالا اعلام کنیم که صنعت و تولید ما امروز به بسیاری از کشورهای جهان صادر می‌شود و توسط گستره وسیعی از مردم جهان به مصرف می‌رسد که این مهم بسیار ارزنده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه از تلاش‌های شبانه‌روزی دولت، مدیریت استان‌ها، استانداری‌ها و معاونینشان، پزشکان، پرستاران و مجموعه بهداشت و درمان به‌واسطه مدیریت و مقابله با کرونا تقدیر و تشکر می‌شود، اظهار کرد: امروز در کشور با خرد جمعی و هماهنگی کامل در بحث مقابله و مبارزه با این بیماری وارد شدیم که تولیدگران و صنعتگران در این بخش تلاش ویژه‌ای داشتند و نیاز است تا مورد توجه و تقدیر قرار گیرند.

او تأکید کرد: تأمین اجتماعی، دستگاه قضایی، بانک‌ها و سایر ارگان‌ها، امروز و در ایام سخت جنگ اقتصادی به همراه شیوع بیماری کرونا و تأثیرپذیری تولید، اقتصاد و اشتغال از این بیماری، نیاز است تا بیش از پیش پای کار بوده و حامی تولیدگران و صنعتگران باشند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه در دوران کرونا، کمترین آسیب به بحث تولید و صنایع در کشور صورت گرفت و با جلوگیری از بیکار شدن کارگران حفظ اشتغال انجام شد، اظهار کرد: به مردم خودمان و تمام جهانیان می‌گوییم در دوران مقابله و مبارزه با کرونا، در زمانی بسیار اندک، یک شرکت صنعتی و تولیدی توانست تغییر خط تولید صورت داده و در جنگ بهداشتی با کرونا به رفع نیاز جامعه بپردازد.

سهل‌آبادی با تأکید بر حمایت جدی دولت از بخش خصوصی و تولید در این حوزه و همچنین نوسازی تجهیزات و ماشین‌آلات بخش معادن در کشور گفت: اجازه تأسیس و صدور مجوز، نباید در ادارات صمت مشمول زمان شود؛ چراکه تسهیل گری در تولید، بهبود اقتصاد، افزایش امنیت، ارتقای رفاه و معیشت مردم و تقویت صنعت، در گرو این مهم است.

عناوین برگزیده