تاریخ: ۲۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۴۵
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۱۱۷۴۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

امضای تفاهم‌نامه آموزشی فی مابین اتاق بازرگانی و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان

می متالز - نشست مشترکی فی‌مابین روسای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان و دانشگاه جامع علمی کاربردی در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان برگزار گردید.
امضای تفاهم‌نامه آموزشی فی مابین اتاق بازرگانی و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان

به گزارش می متالز، استان سمنان علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی سمنان در این نشست گفت: دانشگاه‌های علمی کاربردی از زمان تأسیس توانسته تأثیرگذاری مطلوبی داشته باشند، اخذ نمایندگی‌ها این دانشگاه به واحدهای تولیدی فاصله تئوری و عمل را به حداقل خواهد رساند.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان ادامه داد: همکاری واحد آموزش اتاق می‌تواند با این دانشگاه مناسبات تازه‌ای ایجاد نماید، این همکاری‌های می‌تواند با محوریت مهارت و تجربه نهادینه گردد.

وی تصریح کرد: امروز مهارت بر سواد ترجیح داده می‌شود، هر چه مهارت دانش اندوخته‌های ما افزایش یابد، کیفیت محصولات و خدمات قابل‌ارائه رضایت نسبی بیشتری پیدا خواهد کرد.

علی‌اصغر جمعه‌ای نبود یک هدف واحد در سیستم آموزشی را یک ضعف بزرگ ارزیابی می‌نماید و اظهار می‌دارد: ایجاد دانشگاه‌های همسو با تقسیم‌کار یکنواخت باعث شده که فعالیت این دانشگاه‌ها منفعل بشود، اگر یک دانشگاه با رسالت کسب کار ایجادشده، باید بتواند به‌طور تخصصی فعالیت حرفه‌ای انجام بدهد.

در ادامه این نشست قربانیان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان، آموزش در کنار مهارت را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: هدف دانشگاه علمی کاربردی ترویج مهارت در کنار آموزش می‌باشد.

وی تصریح کرد: این آمادگی از سوی این دانشگاه وجود دارد تا مراکز بیشتری در واحدهای تولیدی استان سمنان ایجاد بشود، تعامل فی‌مابین صنعت و دانشگاه همیشه پرسود و پرفایده برای طرفین خواهد بود.

در ادامه این نشست تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین دانشگاه جامه علمی کاربردی استان و اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی، سمنان منعقد شد.

عناوین برگزیده