به گزارش می متالز، به اعلام سرپرست معاونت فروش و درآمد بیمهگری بیمه کوثر، این امر با توجه به زیرساختهای بهوجود آمده برای تسهیل خرید بیمهنامه به صورت الکترونیکی و نیز افزایش رضایت مشتریان، محافظت از جان بیمهگذاران و کارکنان شرکت در ایام شیوع ویروس کرونا و همسو با سیاستها و اهداف شرکت در توسعه خدمترسانی غیرحضوری انجام گرفته است.
محمد دنان افزود: بیمه کوثر همواره در ارائه خدمات الکترونیک جزو نخستینها بوده است و با ارائه سامانههای مختلف در بخش خدمات غیرحضوری توانسته است گامهای موثری در این بخش بردارد. وی تاکید کرد: ارائه خدمات آنلاین به بیمهشدگان و ذینفعان با استفاده حداکثری از ظرفیت و تخصص شبکه فروش مجازی بیمه کوثر در راستای سیاستها و اهداف شرکت برای توسعه خدمات برخط و فروش غیرحضوری انواع بیمهنامه است، ضمن اینکه در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر، زیرساخت مناسبی هم برای شرکای شرکت ایجاد شده است تا بهنحو مطلوبی از خدمات آن بهرهمند شوند.