تاریخ: ۲۸ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۲۹
بازدید: ۲۷۹
کد خبر: ۱۱۷۷۸۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

کشف بیش از ۲ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین

می متالز - فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان حامل ۲ تن و ۴۹۵ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق از نوع سرب به ارزش بیش از ۱۷۴ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کشف بیش از ۲ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین

به گزارش می متالز، سرهنگ مجید یگانه پور فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت:  در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن ماموران پاسگاه انتظامی عباس آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، یک دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب را شناسایی کردند.

او  با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند، خودرو مذکور را در محور "اسفراین به سبزوار" متوقف کنند افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲ تن و ۴۹۵ کیلوگرم سنگ معدن غیر مجاز کشف و ضبط شد.

او با اشاره به اینکه  یک نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی افزود: خودرو توقیفی به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف شده نیز تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان گردید.

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از ۱۷۴ میلیون ریال برآورد شده است گفت: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد.

عناوین برگزیده