تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۲:۵۰
بازدید: ۹۹۶۱
کد خبر: ۱۱۷۸۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

مدیرعامل جدید شرکت ایراسکو منصوب شد

می متالز - محمدرضا نیکوسخن به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ایراسکو معرفی شد.
مدیرعامل جدید شرکت ایراسکو منصوب شد

به گزارش می متالز، محمدرضا نیکوسخن سال 1375 از دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندس مکانیک گرایش حرارت و سیالات فارغ التحصیل شد. وی پس از چهار سال کار طراحی و نظارت تاسیسات خانگی و صنعتی، یکسال در جزیره خارک در پروژه کارخانه دانه بندی گوگرد پتروشیمی خارک به عنوان مسوول دفتر فنی کار کرد.

نیکوسخن سال 1379 به عنوان کارشناس طراح سیالات وارد شرکت بین المللی مهندسی ایران - ایریتک - شد. در شرکت ایریتک در کلیه پروژه های افزایش ظرفیت خطوط نورد فولاد مبارکه به عنوان طراح و هماهنگ کننده مهندسی مشغول به فعالیت شد. 

پس از مدتی به عنوان مدیر پروژه بخش های سیالات و سیستم آبرسانی و واحد اکسیژن فولاد هرمزگان تا مقطع راه اندازی فعالیت کرد. همچنین، به مدت دو سال به عنوان مدیر پروژه های ایریتک به شرکت ایراسکو در ایتالیا ماموریت یافت. سپس پس از بازگشت به ایران، عهده دار مدیریت پروژه های فولاد مبارکه و صبا فولاد شد.

از 1392 تا 1395، محمدرضا نیکو سخن مدیر بازاریابی شرکت ایریتک شد و در این مدت یک و نیم میلیارد یورو کار جدید قرارداد شد.

از سال 1395 تا بهمن 1396، وی مدیر بازرگانی ایریتک بود که نهایتا به جای مهندس اوویسی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ایراسکو معرفی شد.

شرکت ایراسکو در سال 1994 در جنوا ایتالیا ثبت گردید. پس از احداث موفقیت آمیز مجتمع فولاد مبارکه توسط شرکت های Italiampianti و ایریتک، مجتمع فولاد مبارکه و ایریتک تصمیم به تاسیس شرکت ایراسکو گرفتند تا نه تنها به عنوان عضوی از کنسرسیوم بخش خارجی، پروژه های صنعتی کشور را با شرکت ایریتک به انجام برساند بلکه نیازهای مجتمع فولاد مبارکه در دوران بهره برداری را نیز مرتفع نماید.

اکنون شرکت ایراسکو پس از 24 سال تجربه در سطح بین المللی به عنوان حلقه اتصال ادامه ارتباط با کارفرمایان ایفای نقش می نماید. به عبارت دیگر، ایراسکو پل ارتباط صنعت ایران با صنایع معتبر دنیا خواهد بود.

 

منبع: می متالز
نظرات بینندگان
حسین کبیری
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
با سلام و احترام
بنده مهندس مکانیک و ۱۷ سال سابقه کار در ذوب آهن اصفهان را دارم.در راه اندازی اکثر کارخانه های فولاد حضور داشتم.میخواستم در صورت موافقت با شرکت شما همکاری کنم.ممنون میشم که بنده با شرکت شما ملاقاتی داشته باشم
birjandi
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
با سلام
من یک استعلام داشتم با شرکت تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود(88792555-88790584)لطفا جهت برقراری ارتباط شماره تماس خود یا شرکت را اعلام بفرماییید. یا با این شماره تماس بگیرید 09120171523
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
با این شماره تماس بگیرید
09123435415 آقای نیکوسخن
عناوین برگزیده