تاریخ: ۳۰ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۰
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۱۱۸۱۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان:

با همفکری و هم افزایی چرخه مدیریت صنعتی و اقتصادی در سیستان و بلوچستان باید بهتر شکل بگیرد/ صنایع اولویت دار حمایت می‌شوند

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیتان و بلوچستان در دیدار مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی با ایشان گفت : ایجاد زیر ساخت ها در شهرک های صنعتی بسیار مهم است و از جمله الزامات شهرک ها و نواحی صنعتی می باشد.
با همفکری و هم افزایی چرخه مدیریت صنعتی و اقتصادی در سیستان و بلوچستان باید بهتر شکل بگیرد/ صنایع اولویت دار حمایت می‌شوند

به گزارش می متالز، داوود شهرکی با بیان این مطلب، افزود: استراتژی ها به گونه ای است که برای فعالیت های صنعتی زمین خارج از شهرک ها واگذار نگردد مگر در شرایط خاص که صنایع معدنی در کنار معادن ایجاد شود.

وی بیان کرد: توسعه و حمایت از صنایع کوچک از برنامه ها دارای اولویت است و به سمت ایجاد صنایعی پیش برویم که اولویت ویژه سرمایه گذاری در استان را دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیتان و بلوچستان در ادامه تصریح کرد: شهرک های صنعتی از بازوان قدرتمند ما در موضوع ایجاد زیر ساخت ها و حمایت از صنایع است و با همراهی و هم افزایی و بازدیدهای مشترک چرخه مدیریت صنعتی و اقتصادی در استان باید بهتر از گذشته شکل بگیرد.

شهرکی در ادامه افزود : نگاه حمایتی و هدفمند است و از همه امکانات موجود در این زمینه بهره خواهیم برد و همین نگاه حمایت از صنعت باید در تمامی دستگاه های متولی و مرتبط حاکم شود و برخی نگاه ها به بخش صنایع باید تغییر کند.

وی در ادامه گفت : محرومیت استان در زمینه ی اشتغال است ، اگر درآمدزایی شود و سرمایه گذار اقدام به ایجاد صنایع نماید بواسطه ی این اقدام توسعه در همه ابعاد شکل می گیرد و توان بخش صنعت و بخش خصوصی بالا برود خود صنعت مسیر را برای توسعه باز و حتی در زیر ساخت های آموزشی ، راه ،بهداشتی و .... نیز پیش قدم خواهد بود و باری از دوش دولت نیز برداشته خواهد شد.

در ادامه این دیدار، راشکی «مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان» به ارائه گزارش پرداخت و افزود : هم اینک 28 شهرک و ناحیه صنعتی که 13 شهرک و 15 ناحیه صنعتی می باشد در استان وجود دارد که زیرساخت های لازم در آنها جهت ورود سرمایه گذاران ایجاد شده و برخی نواقص نیز باید توسط دستگاه های متولی استان رفع شود.

عناوین برگزیده