تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۰
بازدید: ۳۲۹
کد خبر: ۱۱۸۷۷۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

طرح‌های فروش متعدد خودرو برای کاهش التهاب بازار

می متالز - قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از اجرای طرح‌های متعدد عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا با هدف کاهش التهاب بازار و تنظیم آن به‌ویژه حذف واسطه‌گری از بازار خودرو، خبرداد
طرح‌های فروش متعدد خودرو برای کاهش التهاب بازار

به گزارش می متالز، مجید باقری گفت: در دو هفته پایانی تیرماه ۹۹ دو طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مرحله اجرا در آمد.

افزون بر این دو طرح، مرحله جدیدی از عرضه محصولات این خودروسازی را نیز از پنجم مردادماه آغاز خواهیم کرد.

باقری افزود: با وجود مشکلات متعدد ناشی از تحریم، تنگناهای اقتصادی داخلی و محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، رونق و جهش تولید در گروه خودروسازی سایپا محقق شده و بر پایه همین افزایش تولید، عرضه گسترده و مداوم خودرو به بازار را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه فروش و تحویل خودرو تا زمان بازگشت آرامش قطعی به بازار ادامه خواهد داشت، افزود: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان تیرماه، بیش از ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو انواع محصولات گروه سایپا تحویل مشتریان شده که نسبت به دوره مشابه پارسال رشد قابل توجهی داشته است.

عناوین برگزیده