تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۵۲
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۱۱۸۹۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛

از مشکلات فروش سهام عدالت تا بالا رفتن قیمت آهن آلات در بازار

می متالز - مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۱ مردادماه از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار، در این بسته قابل مشاهده است.
از مشکلات فروش سهام عدالت تا بالا رفتن قیمت آهن آلات در بازار

به گزارش می متالز، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ یکم مردادماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


سلام وقت بخیر نمی‌دانم این مشکل فروش سهام عدالت به گوشتان خورده یا نه‌ای کاش‌ای کاش اسمش مثل خودش بود عدالت من که الان نزدیک به پنجاه روز هست سهام عدالتم را فروختم عدالتی ندیدم تورا به خدا پیگیری کنید من احتیاج داشتم که فروختم وگرنه که مرض نداشتم الان بیکار هستم متأهل هستم چهار نفریم تو را به خدا پیگیری کنید ممنونتان میشم واقعاً هیچ‌کسی نیست که جواب گوی ما باشه نه بانک و نه کارگزاری‌ها سپاس گذارم محمد جلال حسنی قرچک


سلام خدمت شما و گروه خوب باشگاه خبرنگاران جوان. ازتان خواهش دارم که نسبت به وضعیت اینترنت خانگی گذارش تهیه کنید. متأسفانه شرکت‌هایی به مانند آریانا گستر اسپادانا که در اصفهان هستن اومدن به سبک کاملاً زیرکانه‌ای حجم بسته‌ها رو کم کردن و تقریباً به یک‌سوم قبل رسیده. الان من بخوام یه بسته بخرم با ۵۰ تومان فقط ۵۰ گیگ میده در حالی که قبلا ۱۵۰ گیگ میداد. الان با این طرح ترافیک بین الملل و ترافیک داخلی اکثر شرک‌های اینترنت سو استفاده گری رو به حد اعلا رساندن. بسته روش زده ۱۰۰ گیگ، ولی فقط ۳۰ گیگش بین المللی هست. خب همه اکثرا از نت بین الملل استفاده می‌کنن چرا باید بیش از،۷۰ درصدش داخلی باشه. من الان چطور تو خانه بمانم وقتی یه نت رو هم از ما دریغ می‌کنن. لطفاً به گوش وزیر ارتباطات برسانید.


درحالی که قیمت آهن‌آلات تو بازار به خاطر دلار بالا رفته بود و بعد از کاهش قیمتش همه منتظر امروز بودن که با عرضه از پیش تعیین شده و نسبتاً سنگین امروز حباب قیمتی تو بازار بترکه، اما یک‌باره عرضه رو لغو کردن همه رو تو بهت و شوک بردن اگه این مهندسی شده نیست تو سال جهش تولید برای زمین زدن کارخانه‌های پایین دستی فولاد پس چیه؟ عاجزانه خواهش می‌کنم اطلاع‌رسانی کنید و پیگیر شوید.

 

بنده نمی‌دانم چطور میتونم این حرف رو به گوش آموزش‌وپرورش البرز برسانم، بنده مدرسه دخترم رو به دلیل جابه‌جایی مسکن عوض کردم و نتوانستم کادر مدرسه رو متوجه کنم که مدارس امسال اصلاً شرایطش معلوم نیست و نیازی به خرید لباس فرم نیست این در حالی است که نپذیرفتن و من باید ۲۵۰ هزینه لباس فرم بدم درحالی‌که اصلاً شرایط حضور بچه‌ها در مدرسه فراهم نیست و کاش امسال دستور بدن که هر کس با فرم پارسال در مدرسه حاضر بشه، هر چند همه امیدواریم مدارس بازگشایی نشه، چون بچه‌ها نمیتونن پروتکل رعایت کنن خصوصاً دوره ابتدایی، میشه این متن رو ارسال کنید به کانال‌های دیگه، چون حرف خیلی از خانواده‌هاست در شرایط سخت اقتصادی که حاکم است. ممنونم


سلام مرکز آموزش موتورسیکلت ایمن موتور واقع در خیابان کوهک نیرو دریایی میدان رسالت منطقه۴شهرداری تهران امروز دچار ازدحام ثبت‌نام کنندگان بود که برای شیوع کرونا بسیار مشکل‌آفرین است یکم مردادماه


حدود سه ماه پیش به اداره آب و فاضلاب استان البرز (کمال شهر) برای گرفتن انشعاب اقدام کردم و تمام مراحل اداری رو گذراندم. قرار شد بعد از گودبرداری من و اسکانم کنتوری من بدهند، ولی با مهندسی مهندسان اداره لوله انشعاب کوچه از زمین ما رد شده بود (سه متر داخل زمین ما) و هنگام گودبرداری ترکید.
مسئولین اداره حال برای رفع مشکل تقصیر‌ها را به کردن ما انداختند و تقاضای خسارت می‌کنند از ما؛ و آخرین حرفی که به ما زدند آب بهت نمیدیم میخوای چیکار کنی!)

 

سلام لطفاً در مورد افزایش قیمت کارخانه خودرو سایپا گزارش تهیه کنید پولی که سال قبل گرفتن با دلار ۱۱۵۰۰ الان می‌خوان دلار ۲۵۰۰۰حساب کنند.


در این وضعیت بحرانی کرونا نباید مسوولین بهداشت اجازه تجمع در رستوران‌ها و غذاخوری‌ها و ساندویچی‌ها و سایر .. بدهند. علت برای اینکه سود اندک این افراد باعث ضرر و زیان‌های جانی و خانواده‌های مردم عزیز و ساده ایران می‌شود. مراعات نکردن پروتکل‌های وزارت بهداشت باعث بی‌نظمی در جامه می‌شود؟! پس باید مسئولان بهداشت با اداره پلیس اماکن همکاری کرده تا محل و مغازه متخلف‌ها را پلمپ بکنند و نیز جریمه بشوند تا این افراد خلاف نکنند. این موقع است که کرونا مهار خواهد شد.

عناوین برگزیده