تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۹
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۱۱۹۰۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
علیرضابیگی مطرح کرد:

کارآمدسازی دیوان محاسبات با حضور بذرپاش / مقابله با فساد و حل مشکلات در دستور کار دیوان

می متالز - نماینده مجلس یازدهم گفت: حضور بذرپاش به عنوان رئیس جدید دیوان محاسبات کمک می کند تا مجلس مطالبات مردم را پیگیری کند، در شرایط کنونی مردم انتظارات بالایی از مجلس برای مقابله با فساد و حل مشکلات دارند که با تقویت دیوان محاسبات به عنوان بازوی نظارتی این امر محقق خواهد شد.
کارآمدسازی دیوان محاسبات با حضور بذرپاش / مقابله با فساد و حل مشکلات در دستور کار دیوان

احمد علیرضابیگی

به گزارش می متالز، احمد علیرضابیگی با اشاره به انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان رئیس جدید دیوان محاسبات، گفت: انتخاب آقای بذرپاش به عنوان رئیس جدید دیوان محاسبات به واسطه تجربه تلخ گذشته و عملکرد با تأخیر این نهاد در ارائه گزارش های تخلفات بسیار مثبت است. عدم پیگیری و رسیدگی دقیق یکی از نقایصی بود که در دوره های قبلی دیوان محاسبات به چشم می خورد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور یک جوان به عنوان رئیس جدید دیوان محاسبات کمک می کند تا مجلس مطالبات مردم را پیگیری کند، در شرایط کنونی مردم انتظارات بالایی از مجلس برای مقابله با فساد و حل مشکلات دارند که با تقویت دیوان محاسبات به عنوان بازوی نظارتی این امر محقق خواهد شد.

علیرضابیگی گفت: پرونده های گذشته دیوان محاسبات که در گذشته به خاطر برخی اهمال کاری همچنان مفتوح است نیز باید مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد که قطعا با حضور بذرپاش تمام این پرونده ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه دیوان محاسبات یکی از بازوهای موثر و جدی مجلس است، گفت: عملکرد مثبت دیوان می تواند به مجلس در قانون گذاری و نظارت بی نقص کمک کند.

عناوین برگزیده