تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۴۷
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۱۱۹۱۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد؛

صندوق‌های سرمایه‌گذاری راهی برای پوشش ریسک

می متالز - حسین علیمراد معتقد است باید با نگاهی ملی و با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در کشور مسیر توسعه صنعت پتروشیمی را هموار کرد و در این مسیر لازم است از پتانسیل های بازار سرمایه نیز استفاده کرد.
صندوق‌های سرمایه‌گذاری راهی برای پوشش ریسک

به گزارش می متالز، مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: استفاده از روش های نوین تامین سرمایه (با تمرکز بر استفاده بهینه از بازار سرمایه) می تواند تامین مالی طرح‌های جهش سوم و پیشران صنعت پتروشیمی را شتاب بخشد.

حسین علیمراد مدیرسرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر وجود ظرفیت های مختلف برای سرمایه‌گذاری در طرح های آتی صنعت پتروشیمی گفت: بایداز ظرفیت های موجود درنظام بانکی و نیز بازار سرمایه به بهترین شکل استفاده کرد.

وی افزود: سازوکار تشکیل صندوق های سرمایه گذاری پروژه و خصوصی در کنار انواع اوراق و صندوق های ETF جهت تامین مالی طرح های صنعت پتروشیمی با همکاری بانک های داخلی و شرکت های تامین سرمایه از طریق بازار سرمایه در حال نهایی شدن است و با تداوم رایزنی ها به دنبال بهترین شکل جهت کارکرد مطلوب این صندوق هاهستیم و در این مسیر مشارکت و تعامل هلدینگ های پتروشیمی نیز اثر بخش خواهد بود.

علیمراد ادامه داد: باید با نگاهی ملی و با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در کشور مسیر توسعه صنعت پتروشیمی را هموار کنیم و در این میان نظام بانکی و بازار سرمایه می توانند با توجه به قابلیت های خود بیش از گذشته نقش آفرین باشند.

عناوین برگزیده