تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۵
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۱۱۹۱۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه گذشته؛

افزایش سود هر سهم "وگستر" افزایشی بود

می متالز - شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۲۹۰ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۴۰ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۴۳۸ درصدی در هر سهم حکایت دارد.
افزایش سود هر سهم "وگستر" افزایشی بود

به گزارش می متالز، شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان با سرمایه ۴۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره یاد شده، مبلغ ۵۱۵ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۲۹۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۴۳۸ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را مبلغ ۹۰۹ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "وگستر" سود هر سهم در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده) را مبلغ ۲۴۰ ریال و سود خالص را ۹۵ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره یاد شده به ۳ هزار و ۶۹۱ میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۵۵۹ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال معادل یک هزار و ۳۳۸ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال محاسبه شد.

"وگستر" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۰۹ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال به مبلغ معادل ۷۴۰ میلیارد و ۳۳۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۵۳۱ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷۶۸ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده