تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۹
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۱۱۹۱۶۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

جزئیات طرح پیش‌فروش ۴ محصول سایپا از ۵ مرداد

می متالز - قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: بلافاصله پس از قرعه‌کشی طرح مشارکت در تولید در روز شنبه (چهارم مردادماه) طرح جدید عرضه محصولات این گروه خودروسازی از روز یکشنبه (پنجم مردادماه) آغاز می‌شود
جزئیات طرح پیش‌فروش ۴ محصول سایپا از ۵ مرداد

به گزارش می متالز، مجید باقری اظهار کرد: در دو هفته پایانی تیرماه ۹۹ دو طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مرحله اجرا در آمد، افزون بر این دو طرح، مرحله جدیدی از عرضه محصولات این خودروسازی را نیز از روز پنجم مردادماه آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: با وجود مشکلات متعدد ناشی از تحریم‌های خارجی، تنگناهای اقتصادی داخلی و محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، رونق و جهش تولید در گروه خودروسازی سایپا محقق شده و بر پایه همین افزایش تولید، عرضه گسترده و مداوم خودرو به بازار را ادامه خواهیم داد.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با بیان اینکه فروش و تحویل خودرو تا زمان بازگشت آرامش قطعی به بازار ادامه خواهد داشت، افزود: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان تیرماه، بیش از ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو انواع محصولات گروه سایپا تحویل مشتریان شده که نسبت به دوره مشابه پارسال رشد قابل توجهی داشته است.

باقری ادامه داد: طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا مانند عرضه پیشین، به شکل مشارکت در تولید با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق می‌گیرد.

وی اظهار کرد: پس از عرضه شاهین، کوییک.اس و ساینا.اس در طرح های پیشین، خودروهای کوییک معمولی و کوییک.آر (دو رنگ) و دو مدل از وانت سایپا۱۵۱ در این طرح فروش عرضه می‌شوند.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش افزود: قرعه‌کشی طرح مشارکت در تولید جاری سایپا، صبح روز شنبه با حضور نمایندگانی از نهادهای ذیربط و رسانه‌های همگانی برگزار می‌شود و یک روز پس از آن نیز، طرح جدید را آغاز خواهیم کرد.

باقری در پایان با اشاره به تلاش خودروسازان برای تنوع بخشی و تداوم طرح‌های فروش، گفت: خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار تولید، عرضه‌های مستمر را در دستور کار قرار داده‌اند تا به سمت کاهش و حذف نقش واسطه‌ها در بازار حرکت کنیم.

عناوین برگزیده