تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۲۸۳
کد خبر: ۱۱۹۲۴۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فرماندار زرند:

به مطالبات و حقوق کارگران زغال سنگ رسیدگی شود

می متالز - صادق زاده با پرداختن به برخی از مسائل، مشکلات، خواسته‌ها و نظرات کارگران زغال سنگ زرند، خواستار تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌ها و احقاق حقوق به موقع و مطالبات آنها شد.
به مطالبات و حقوق کارگران زغال سنگ رسیدگی شود

به گزارش می متالز، علی صادق زاده فرماندار زرند در دیدار با باقر نیک طبع مدیرعامل جدید شرکت زغال سنگ استان کرمان  اشتغالزایی و صرفه اقتصادی در زمینه احیاء معادن ذغال سنگ را بسیار بالقوه دانست و با اشاره به مجموعه منابع و معادن بسیار غنی زغال سنگ در شهرستان زرند، گفت: باید با همکاری و همدلی، منابع زغال سنگ در زرند را به حداکثر ظرفیت و جهش تولید برسانیم.

فرماندار شهرستان زرند با بیان اینکه توسعه چشمگیر اخیر چرخه کامل صنعت فولاد سازی در زرند نیازمند ایجاد بستر و زمینه توسعه بیش از پیش معادن و بهره برداری از زغال سنگ به عنوان ماده اولیه می‌باشد، وجود مدیران کارآمد با اقتدار ویژه در تصمیم گیری نهایی را از مولفه‌های بسیار مهم در پیشرفت صنعت زغال سنگ عنوان کرد.

او در ادامه با پرداختن به برخی از مسائل، مشکلات، خواسته‌ها و نظرات کارگران زغال سنگ زرند، خواستار تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌ها و احقاق حقوق به موقع و مطالبات ایشان شد و افزود: در یک فرصت مناسب و آینده‌ای نزدیک با حضور فرمانداران و اعضای شورای تامین مناطق زغالی استان، جلسه‌ای به میزبانی شهرستان زرند برگزار خواهیم کرد و خواسته‌های کارگران را مورد بحت و تبادل نظر بیشتر قرار می دهیم.

مدیرعامل جدید شرکت زغال سنگ استان کرمان نیز مساعدت، همفکری و همکاری مجموعه مدیران اجرایی استان کرمان و در راس آن‌ها استاندار و فرمانداران را جهت رفع مسائل و مشکلات کلان و جزیی زغال سنگ بسیار مهم تلقی کرد و خواستار ارائه طریق و مشورت در این خصوص شد.

نیک طبع اولویت اول مدیران جدید شرکت زغال سنگ استان کرمان را افزایش بیش از پیش قدرت خرید و اعتبار اقتصادی کارگران این مجموعه دانست و در همین راستا از آغاز پیگیری و مذاکرات متعدد با برخی از بانک‌های استان در این خصوص خبر داد.

عناوین برگزیده