تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۷
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۱۱۹۲۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۳۰ واحد اقتصادی در استان سمنان گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده دریافت کردند

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۳۰ واحد تولیدی و خدماتی در استان، موفق به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده شدند.
۳۰ واحد اقتصادی در استان سمنان گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده دریافت کردند

به گزارش می متالز، علی تشنه دل در پنجمین همایش رعایت حقوق مصرف کنندگان استان گفت: ۵۵ واحد اقتصادی و تولیدی متقاضی حضور در فرآیند انتخاب واحد نمونه در رعایت حقوق مصرف کننده بودند که طی ارزیابی صورت گرفته ۳۰ بنگاه اقتصادی شامل واحدهای تولیدی، نمایندگی فروش خودرو و آموزشگاه زبان موفق به دریافت گواهینامه در این زمینه شدند.

وی افزود: واحدهای متقاضی دریافت گواهینامه مذکور در چهار شاخص قیمت مصرف کننده، کیفیت، خدمات توزیع و پس از فروش و رضایتمندی مشتری ارزیابی می شوند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه بنگاه های اقتصادی نقش مهم و بسزایی در حرکت چرخ اقتصاد کشور دارند ادامه داد: رضایت مردم و رعایت حقوق مصرف کننده در اولویت کار واحدهای تولیدی است.

تشنه دل ارتقای کیفیت محصولات تولید داخل را در جذب مصرف‌کنندگان به بازار کالاهای تولید داخل مهم و اثرگذار دانست و با بیان اینکه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان موجب جلب اطمینان و رضایت مشتریان می‌شود گفت: بهبود شرایط کسب‌وکار شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری و اقتصادی از مزیت‌های رعایت حقوق مصرف‌کنندگان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: اخذ این گواهینامه به‌منزله پایان کار نیست و بنگاه‌ها و واحد‌های منتخب و دریافت‌کننده گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان باید سعی و تلاش خود را در ارتقای هر چه بیشتر کیفیت ارائه خدمات تا رسیدن به شرایط ایده آل ادامه دهند.

عناوین برگزیده