تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۶
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۱۲۰۰۱۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
فیروزی انتقاد کرد:

کوتاهی نمایندگی‌های خودروسازان در ارائه خدمات پس از فروش خوردو

می متالز - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است در حال حاضر شرکت‌های خودروسازی تحریم و نرخ ارز را بهانه‌ای برای ارائه نامناسب خدمات پس از فروش می‌دانند درحالیکه دلیل اصلی این نقصان، سیستم مدیریتی خودروسازان است.
کوتاهی نمایندگی‌های خودروسازان در ارائه خدمات پس از فروش خوردو

حجت الله فیروزی

به گزارش می متالز، حجت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره نحوه ارائه خدمات پس از فروش توسط خودروسازان، گفت: در حال حاضر شرکت‌های خودروسازی تحریم و نرخ ارز را بهانه‌ای برای ارائه نامناسب خدمات پس از فروش مطرح می کنند درحالیکه دلیل اصلی این نقصان، سیستم مدیریتی خودروسازان است.

 

نارضایتی مردم از ارائه خدمات پس از فروش خودرو

نمانده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از ارائه خدمات پس از فروش توسط خودروسازان رضایت ندارند، افزود: نمایندگی‌های ایران خودور و سایپا در ارائه خدمات پس از فروش کوتاهی کرده و مردم ناچارند تاوان این کم کاری را بدهند.

 

افزایش هزینه مردم بابت افزایش قیمت قطعات یدکی

این نماینده مردم در مجلس یازدهم معتقد است  در حال حاضر از یک سو قیمت قطعات یدکی افزایش چشم گیری داشته و از سوی دیگر ارائه خدمات پس از فروش مناسب نیست در نتیجه هزینه مردم در این حوزه افزایش یافته است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بر نحوه ارائه خدمات پس از فروش نظارت داشته باشد، ادامه داد: خودروسازان باید بر عملکرد نمایندگی‌ها در ارائه این خدمات به درستی نظارت کنند تا با نمایندگی‌های متخلف برخورد شود.

عناوین برگزیده