تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۹
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۱۲۰۳۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدرس خیابانی در جمع خبرنگاران:

تعیین و کنترل قیمت سیمان و فولاد دغدغه دولت است

می متالز - سرپرست وزارت صمت گفت: نشست امروز مسوولان با تعدادی از نمایندگان برای تعیین قیمت سیمان و فولاد، بازار را آرام‌تر می‌کند.
تعیین و کنترل قیمت سیمان و فولاد دغدغه دولت است

به گزارش می متالز، نشست بررسی قیمت سیمان و فولاد در محل هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شد که علی نیکزاد، نایب رئیس، نمایندگانی از کمیسیون‌های مجلس، حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صمت و تعدادی از مسوولان نهاد‌های مرتبط به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حسین مدرس خیابانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در چند هفته اخیر اتفاقاتی درباره قیمت برخی مصالح ساختمانی مانند سیمان و فولاد در بازار رخ داده است، گفت: مجموعه دولت و مجلس دغدغه و نگرانی‌هایی برای این دو مصالح ساختمانی به عنوان بخشی از نیاز‌های اصلی عمران و آبادانی کشور دارند که از بازار متعادل تری برخوردار شوند.

او ادامه داد: مجلس شورای اسلامی همه تلاش خود را در طول شرایط سخت اقتصادی برای کمک به دولت داشته است و جلسه امروز به همین جهت بود.

مدرس خیابانی افزود: در جلسات پیشین دولت، درباره گرانی‌های افسارگسیخته سیمان و فولاد و مصالح ساختمانی بحث شد که در این نشست، نتایجی که در دولت به آن رسیدیم و مجموعه اقدام‌های دولت برای ساماندهی این قیمت‌ها را گزارش کردم.

سرپرست وزارت صمت با اشاره به نظر‌های مجلس شورای اسلامی و تصمیم‌های گرفته شده در جلسه ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله نتایج نشست امروز و تعیین قیمت سیمان و فولاد چه ورق برای تولید خودرو و لوازم خانگی و چه در میلگرد و تیرآهن و سایر مصالح مورد استفاده انبوه‌سازان و سازندگان ساختمان، بازار را به آرامش بیشتری برساند.

عناوین برگزیده