تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۲
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۱۲۲۰۸۳
به گفته کارگران؛

کارگران شرکت خط و ابنیه فنی تراورس حدود ۴ ماه حقوق معوقه دارند

می متالز - کارگران شرکت خط و ابنیه فنی راه آهن، تراورس کرج می‌گویند که حدود ۴ ماه حقوق معوقه دارند، هرچند مسئولان شرکت این موضوع را تکذیب می‌کنند.
کارگران شرکت خط و ابنیه فنی تراورس حدود ۴ ماه حقوق معوقه دارند

به گزارش می متالز، اواخر اردیبهشت امسال بود که خبر بازگشت شرکت خط و ابنیه فنی تراورس به راه آهن جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

در آن زمان از سوی سازمان خصوصی سازی اعلام شد که با اعلام آمادگی شرکت راه آهن و موافقت این سازمان، مدیریت شرکت تراورس به دولت بازگشته است و قرارداد واگذاری ۹۵ درصد سهام این شرکت به شرکت آهن و فولاد لوشان از سوی سازمان خصوصی سازی لغو شده است.

مقدمات تحویل و اداره تراورس به شرکت راه آهن هم قرار بود مطابق قوانین و مقررات صورت گیرد. اما اکنون پس از گذشت حدود بیش از ۲ ماه از انتشار این خبر، به نظر می‌رسد وضعیت کارکنان این شرکت همچنان نامناسب است.

کارگران شرکت تراورس کرج می‌گویند که شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران مشغول بررسی و شاید حسابرسی از وضعیت شرکت و الحاق آن است، اما هنوز واگذاری کامل صورت نگرفته و سامانه پرداخت حقوق‌ها به این شرکت منتقل نشده است.

به گفته کارگران وضعیت پرداخت حقوق آنان نسبت به گذشته بدتر شده و اکنون کارگران این شرکت حدود ۴ ماه حقوق خود را از شرکت طلبکارند. 

حسین زاده، مدیر شرکت تراورس کرج نیز از گفتگو با خبرنگار ما سرباز زد و اعلام کرد که تعویق ۴ ماهه حقوق کارگران کذب است.

تماس‌های مکرر خبرنگار ما با ظفرقندی، مدیر روابط عمومی شرکت تراورس برای تأیید یا تکذیب این خبر بی پاسخ ماند. به همین دلیل منتظر دریافت پاسخ مسوولان شرکت است

عناوین برگزیده