تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۸
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۱۲۲۲۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ساعت پنج و نیم عصر:

جو عملیات تروریستی در بورس تهران

می متالز - گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به حواشی بازار فولاد و عملیات تروریستی در بورس تهران و...
جو عملیات تروریستی در بورس تهران

به گزارش می متالز به نقل از بورس نیوز، بعضی دوستان مرتب از حباب بورس و نگرانی هایشان حرف می زنند؛ حالا انگار ذکر مصیبت فایده نداشته، دست به کار دیگری زده‌اند و اعلام کرده‌اند کانال‌های بورسی از سوی منافقان و ضد انقلاب هدایت می‌شود! تقصیر اینها نیست البته، زیاد غرق شاهرگ شده اند و جو بمب‌گذاری و منافقین و ضد انقلاب گرفته‌اند، معروفیت هزینه‌زاست آآآ اخوی.

 

با خبران عالم، بی‌خبران غم‌اند

دو روز پیش بود که شایعه خروج فولاد از بورس کالا مطرح شد؛ اگرچه به سرعت تکذیب کردند، ولی باز هم ثابت شد که تا نباشد چیزکی...

فولادی ها این روزها به بحث داغ روز تبدیل شده اند و حالا هم یکی از اهالی بهارستان به پاستور نامه زده که قیمت‌گذاری‌های زنجیره فولاد اصلاح گردد.

هر چه هست به نظر می‌رسد فولادی‌ها تغییراتی در پیش دارند و امیدواریم این تغییرات از جنس کاهش عرضه‌ها در رینگ بورس‌کالا نباشد چرا‌که کمرنگ‌تر کردن نقش بورس‌کالا در معاملات در شرایطی که دنیا به سمت توسعه بورس‌های کالایی حرکت کرده، اصلا منطقی نیست. البته جالب اینجاست که همه جلسات و بحث ها پیرامون فولاد است و همه در جریان هستند، به‌غیر از خود فولادی‌ها!

 

نهادهای دامی با نرخ آب‌معدنی

واردات نهاده‌های دامی در ماهه اول سال ۳۱درصد کاهش داشته؛ احتمالا یا به دام‌ها آب خالی می‌دهند یا باید منتظر جهش قیمت گوشت در بازار باشیم. نکته اینجاست که الان مساله نادیده گرفته می شود و چند ماه دیگر که قیمت ها سر به فلک کشید، کاسه چه کنم دست می گیریم.

عناوین برگزیده