تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۱
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۱۲۲۴۸۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام مدیر عامل چادرملو بمناسبت روز خبرنگار

می متالز - در عصر کنونی، تحولات سریع و گسترده در وسایل ارتباطی، موجب وابستگی بیش از پیش جوامع به اخبار و اطلاعات محیط پیرامون و سایر نقاط جهان گردیده است.
پیام مدیر عامل چادرملو بمناسبت روز خبرنگار

در عصر کنونی، تحولات سریع و گسترده در وسایل ارتباطی، موجب وابستگی بیش از پیش جوامع به اخبار و اطلاعات محیط پیرامون و سایر نقاط جهان گردیده است. این وابستگی شدید، خود عاملی تاثیر گذار در توسعه انسانی  است و در این میان نقش  رسانه های جمعی در رویدادهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی انکار ناپذیر است.
 بی تردید در صف مقدم جامعه اطلاع رسانی، خبرنگاران  قرار گرفته اند، پیش قراولانی که با تلاش های پیگیر و خستگی ناپذیر خود همواره در جهت تنویر افکار عمومی گام بر می دارند تا جوامع را به سوی آگاهی بخشی و رشد و توسعه سوق دهند.
اکنون بر همگان آشکار است که برای ایجاد انگیزه در پیشرفت اقتصادی قبل از هر امر دیگری مردم باید توسعه و پیشرفت را بشناسند. آن‌ها باید لزوم تغییرات رادرک کنند و در مورد راه‌های مختلف ایجاد تغییر، اطلاعات لازم را کسب نمایند که این وظیفه خطیر بر عهده خبرنگاران صدیق، صالح و راست کردار است.
فرصت را غنیمت شمرده ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای عرصه رسانه، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی فعالان این حوزه اجتماعی تبریک عرض نموده و برای همگان آرزوی سلامتی و بهروزی می نمایم.
 

 ناصر تقی زاده
 مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

عناوین برگزیده