تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۴۱
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۱۲۳۲۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبرداد:

راه اندازی پایگاه درمانی، امدادی و نجاتی در گمرک بازرگان

می متالز - مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از راه اندازی پایگاه مرزی، درمانی، امدادی و نجاتی در گمرک بازرگان خبر داد.
راه اندازی پایگاه درمانی، امدادی و نجاتی در گمرک بازرگان

به گزارش می متالز، عباس سید زکریایی امروز ۱۲ مرداد در دیدار با فرماندار ماکو با تقدیر از حمایت ها و پشتیبانی تیم فرمانداری ماکو از این جمعیت گفت: جمعیت هلال احمر ماکو به لحاظ استقرار در محدوده منطقه آزاد تجاری و صنعتی و مرز مشترک با ترکیه، از فرصت های بین المللی زیادی برخوردار است و می تواند خود را به عنوان شعبه ای مطرح در سطح استان و کشور معرفی نماید.

مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر استان از برنامه ریزی های جمعیت هلال احمر استان برای راه اندازی پایگاه مرزی، درمانی، امدادی و نجاتی در گمرک بازرگان خبر داد و افزود: هدف از این کار ارتقاء شاخص های خدماتی در مرز و تحت پوشش قرار دادن مناطق شهری و روستایی بخش بازرگان است که در صورت حمایت و همکاری مسئولین امر این طرح اجرایی خواهد شد.

حسین عباسی فرماندار ماکو نیز در این دیدار با تقدیر از زحمات و خدمات جمعیت هلال احمر در حضور به موقع در حوادث و بحران های مختلف گفت: جمعیت هلال احمر در بحث کنترل، پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا بسیار خوب و موفق عمل کرده است.

فرماندار ماکو افزود: توزیع بسته های معیشتی به خانواده های آسیب دیده ناشی از کرونا، حضور شبانه روزی در پست های کنترل و غربالگری مبادی ورودی شهر ها، گند زدایی و ضد عفونی معابر و اماکن عمومی و همچنین راه اندازی کاروان کشتی نجات با هدف پیشگیری و تشویق شهروندان به ضرورت استفاده از ماسک در سطح شهر از جمله اقداماتی بود که توسط اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر در راستای مبارزه با بیماری کرونا به خوبی در این شهرستان اجرایی شد.

وی به حادثه سیل اخیر در منطقه بورالان ماکو نیز اشاره و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در کنار سایر دستگاه های عضو ستاد بحران شهرستان توانستند در کمتر از ۱۲ ساعت شرایط را به حالت عادی برگرداننده و خدمات لازم را خانواده های سیل زده ارائه کنند.

عناوین برگزیده