تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۲۲
بازدید: ۲۷۵
کد خبر: ۱۲۳۶۷۳

تحویل ۲۰ واگن قطار به شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز

می متالز - مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه از تحویل ۲۰ واگن قطار به شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز خبر داد و گفت: هر پنج واگن قطار یک رام است که ضمن خریداری در اختیار شرکت بهره‌برداری قرار گرفته است.
تحویل ۲۰ واگن قطار به شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز

به گزارش می متالز، مصطفی مولوی‌فرد با اشاره به قرارداد دولت برای ساخت ۳۱۵ واگن برای شهرهای تبریز، اصفهان و شیراز گفت: این قرارداد در سال‌های گذشته منعقد شده بود که از این تعداد ۱۸۰ واگن مربوط به قطار شهری تبریز، ۵۵ واگن متعلق به شیراز و ۸۰ واگن مربوط به اصفهان است که با پیگیری‌های مجموعه قطار شهری در صورتی که بار دیگر تحریم‌ها مانعی بر سر راه تولید این دستگاه‌ها نباشد امیدواریم ۲۰ واگن دیگر نیز تا آخر سال‌جاری وارد سیستم شود.وی با اشاره به تلاش این سازمان در راستای بهره‌مندی عموم مردم از خدمات قطار شهری خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این تعداد واگن به حمل و نقل ریلی تبریز بدون شک زمان انتظار مسافران در ایستگاه‌های مترو کاهش خواهد داشت و این موضوع در فاز ۳ خط یک مشهود خواهد بود. وی گفت: با وجود شرایط تحریم، بهره‌برداری از ایستگاه‌های عبوری در دستور کار ما قرار دارد و باتوجه به یک ایستگاه عبوری در فاز ۲ و سه ایستگاه عبوری در فاز ۳، طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده این ایستگاه‌ها نیز در زمان مقرر آماده بهره‌برداری خواهد بود.

عناوین برگزیده
رتبه بازدهی تولید مسکن/ معمای «تغییر شغل» بسازوبفروش‌ها/ ساخت وساز طی ۶ سال گذشته به ۴ بازار باخت/ فقط سود بانکی با عایدی ساختمانی رقابت می‌کند/ تخریب گر اصلی «بازدهی ساخت مسکن»، تورم زمین است/ میانگین حاشیه سود «ساخت مسکن» در کشور طی این مدت ۴۳ درصد بوده که از میانگین تورم مسکن به میزان ۶۴ درصد، به مراتب کمتر و غیرقابل توجیه است
بررسی معمای «تغییر شغل» بسازوبفروش‌ها و «سقوط» سرمایه‏‏‏‌گذاری واقعی ساختمانی

رتبه بازدهی تولید مسکن/ معمای «تغییر شغل» بسازوبفروش‌ها/ ساخت وساز طی ۶ سال گذشته به ۴ بازار باخت/ فقط سود بانکی با عایدی ساختمانی رقابت می‌کند/ تخریب گر اصلی «بازدهی ساخت مسکن»، تورم زمین است/ میانگین حاشیه سود «ساخت مسکن» در کشور طی این مدت ۴۳ درصد بوده که از میانگین تورم مسکن به میزان ۶۴ درصد، به مراتب کمتر و غیرقابل توجیه است