تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۹
بازدید: ۴۸۷
کد خبر: ۱۲۳۹۳۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در سال جهش تولید؛

تولید روزانه ۱۰۵۰ تن مس آندی در مجتمع مس سرچشمه محقق شد

می متالز - مدیر امور ذوب مجتمع مس سرچشمه گفت: همکاران ما در امور ذوب مجتمع مس سرچشمه توانستند تولید روزانه یک هزار و ۵۰ تن مس آندی را محقق کنند.
تولید روزانه ۱۰۵۰ تن مس آندی در مجتمع مس سرچشمه محقق شد

به گزارش می متالز، حامد مددی اظهار داشت: خدا را شاکریم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان «سال جهش تولید» نام‌گذاری شده، کارکنان امور ذوب مجتمع مس سرچشمه توانستند برگ زرین دیگری به افتخارات این امور اضافه کنند.

وی با اشاره به رکورد قبلی تولید روزانه مس آندی در امور ذوب، افزود: در هفتم اردیبهشت ۱۳۹۸ موفق به تولید بالغ بر ۹۹۶ تن مس آندی شدیم که به لطف خدا در ۲۴مرداد ۱۳۹۹ با ریخته‌گری یک هزار و ۵۰ تن مس آندی، این رکورد را ارتقا داده و رکورد جدیدی را در تولید مس آندی به ثبت رساندیم.

مدیر امور ذوب مجتمع مس سرچشمه، با تاکید بر این‌که این تولید در شرایطی به وقوع پیوسته که با مشکلاتی هم مواجه بوده‌ایم، تصریح کرد: با توجه به تکنولوژی جدید کوره فلش و در شرایط تحریم‌های ظالمانه‌ای که کشورمان با آن دست و پنجه نرم می‌کند، در مورد قطعات یدکی این کوره نگرانی‌هایی داریم؛ همچنین در پی شیوع بیماری کرونا متاسفانه 50 نفر از همکاران امور ذوب مجتمع مس سرچشمه به‌دلیل بیماری زمینه‌ای مدتی است که به اجبار در محل کار حضور ندارند؛ البته کارکنان ما برای رفع این مسائل به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و به‌رغم همه مشکلات، با الطاف الهی و با تلاش جهادی همکاران امور ذوب، توانستیم رکورد جدید تولید روزانه مس آندی را به ثبت برسانیم.

مددی با بیان این نکته که این تولید با راندمان بالای ۹۰درصد و با رعایت کامل اصول ایمنی انجام شده، یادآور شد: دست تک‌تک همکاران خودم را می‌بوسم و این تولید را به مدافعان سلامت کشور و همچنین همکاران عزیزم در امور بهداشت و درمان، ایمنی و نظارت که در پنج‌ماه گذشته واقعا برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا سنگ تمام گذاشتند، تقدیم می‌کنیم.

عناوین برگزیده