تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۲۹
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۱۲۴۱۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

پیش فروش دو محصول شاسی بلند ایران خودرو شروع شد/ قیمت و شرایط

می متالز - پیش فروش دو خودرو شاسی بلند ایران خودرو شامل هایما اس۷ اتوماتیک توربوشارژ و سوزوکی گرندویتارا اتوماتیک از 15 اسفند با اعلام قیمت و شرایط آغاز شد.
پیش فروش دو محصول شاسی بلند ایران خودرو شروع شد/ قیمت و شرایط

به گزارش می متالز، ایران خودرو اعلام کرد طرح پیش فروش یک و دو ودیعه ای دو خودرو شاسی بلند هایما اس7 اتوماتیک توربوشارژ و سوزوکی گرندویتارا اتوماتیک از روزسه شنبه (15 اسفند ) آغاز و تا 29 اسفند یا تازمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.     

در پیش فروش یک ودیعه ای، متقاضیان می توانند با مبلغ پیش پرداخت به ترتیب 47 و 74 میلیون تومان نسبت به ثبت نام با موعد تحویل مرداد سال 97 اقدام کنند.

همچنین متقاضیان می توانند با پرداخت ودیعه اول به مبلغ 32 میلیون تومان و ودیعه دوم با موعد پرداخت خرداد 97 به مبلغ 15 میلیون تومان نسبت به ثبت نام خودروی هایما اس7 اتوماتیک توربوشارژ با موعد تحویل شهریور اقدام کنند. این خودرو در رنگ های سفید، مشکی، نقره ای، خاکستری، ذغالی و قهوه ای  قابل عرضه است.

در پیش فروش دو ودیعه ای خودروی سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک ، متقاضیان می توانند با پرداخت مبلغ 60 میلیون تومان در ودیعه اول و در و دیعه دوم با موعد پرداخت خرداد97 مبلغ 14 میلیون تومان نسبت به ثبت نام این خودرو با موعد تحویل شهریور و به رنگ های سفید، مشکی، نقره ای و خاکستری اقدام کنند.

متقاضیان می توانند از طریق مراجعه به پایگاه فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و یا نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور، نسبت به ثبت نام اقدام و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده