تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۰
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۱۲۴۳۲۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام عنوان کرد:

بدهکاری 35 میلیارد تومانی مشترکان به شرکت گاز/ کارخانه سیمان و پتروشیمی ایلام بدهکارترین مشترک گاز!

می متالز - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ادارات، نهاد ها و واحدهای صنعتی و تولید بیش از 35 میلیارد تومان به شرکت گاز استان ایلام بدهکار هستند.
بدهکاری 35 میلیارد تومانی مشترکان به شرکت گاز/ کارخانه سیمان و پتروشیمی ایلام بدهکارترین مشترک گاز!

به گزارش می متالز، "عباس شمس الهی" با بیان اینکه هزینه تمام شده قبوض به حساب خزانه داری کل واریز می گردد، اظهار داشت: با پرداخت به موقع صورتحساب مصرفی گاز توسط مشترکین و اختصاص بودجه متناسب با وصول مطالبات از سوی ستاد می توان به توسعه و پیشرفت استان کمک کرد.
وی با اشاره به اینکه کارخانه سیمان ایلام مبلغی بالغ بر 12 میلیارد تومان به این شرکت بدهکار است، افزود: با توجه به شرایط رو به رشد استان در توسعه گازرسانی از مسئولان کارخانه سیمان انتظار می رود تا نسبت به تسویه بدهی خود اقدام نمایند.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به طلب این شرکت از پتروشیمی ایلام، اشاره و یادآور شد: شرکت پتروشیمی نیز نزدیک به 10 میلیارد تومان به شرکت گاز ایلام بدهکار است که امیدواریم با پرداخت این بدهی های معوق شاهد توسعه زیرساخت های استان باشیم.
"شمس الهی" خاطر نشان ساخت: در بخش اداری و جایگاه های سی ان جی هم 3 میلیارد تومان از ادارات و جایگاههای سی ان جی طلب داریم.
وی به  طلب شرکت گاز استان ایلام در بخش خانگی اشاره و بیان کرد: در این بخش نیز 8 میلیارد تومان از مشترکین خانگی طلب داریم.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: برای همراهی و همکاری در پرداخت صورتحساب های معوق این شرکت نسبت به تقسیط قبوض اقدام می نمایید.
"عباس شمس الهی" با بیان اینکه طبق دستور ستاد کرونا جهت پرداخت قبوض به مشترکین، فرصت سه ماهه از اول اسفندماه داده شد تا قبوض گاز مصرفی خود را پرداخت نمایند، تصریح کرد: امیدواریم به جهت جلوگیری از تجمیع و زیاد شدن قبوض، با به پرداخت به موقع صورتحساب های گاز مصرفی مشترکین و توسعه زیر ساخت های شبکه گاز رسانی تا پایان سال تمامی مناطق استان به شبکه سراسری گاز متصل گردد.

عناوین برگزیده