تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۱
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۱۲۴۴۵۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

اشتغال ۶۰۰ هزار نفر با پروژه زنجیره فولاد در کردستان

می متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع کردستان گفت: عملیات اجرایی زنجیره فولاد که در شهرستان های قروه و بیجار در حال اجراست، به بیش از ۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد و تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.
اشتغال ۶۰۰ هزار نفر با پروژه زنجیره فولاد در کردستان

به گزارش می متالز، خالد جعفری در نشست خبری استاندار کردستان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: این پروژه عظیم اقتصادی برای ۶۰۰ هزار نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می کند.

وی ادامه داد: تا پایان سال جاری ۱۲ طرح اقصادی با اعتبار ۹۱۰ میلیار تومان به بهره برداری می‌رسد و تا پایان سال جاری ۷ پروژه دیگر با اعتبار ۶۵۰ میلیارد تومانی در حال بهره برداری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع کردستان با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده، ادامه داد: از این اعتار ۶۰ هزار بسته بهداشتی، ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده و ۲۴ هزار و ۶۰۰ کارت هدیه ویژه توسط بنیاد مستضعفان به مرزنشینان و کولبران پرداخت گردیده است.

جعفری افزود: در هفته دولت نیز ۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و کمک خیران به روستاییان توزیع می شود.

عناوین برگزیده