تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۴
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۱۲۴۵۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صمت استان ایلام:

رفع موانع حوزه تولید با حساسیت و دقت بالا در دستور کار است

می متالز - رییس سازمان صمت استان ایلام در جلسه شورای معاونین این سازمان گفت: رفع موانع حوزه تولید در سال مزین به نام جهش تولید با حساسیت و دقت بالا در دستور کار است.
رفع موانع حوزه تولید با حساسیت و دقت بالا در دستور کار است

به گزارش می متالز، رضا محمد رحیمی در جلسه شورای معاونین سازمان صمت ایلام و آیین معارفه معاون جدید امور صنایع این سازمان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم گفت : در این مقطع حساس زمانی و فشار مضاعف کرونا و تحریم بر بخش تولید، معاونت امور صنایع باید در راستای اهداف ترسیمی با دقت و سرعت بالا اقدام نماید.

این مسئول با اشاره به ضرورت پیگیری و طرح مشکلات بنگاههای اقتصادی در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی استان، خواستار برنامه ریزی برای فعالسازی مجدد واحدهای تولیدی، افزایش ظرفیت این واحدها، راه‌اندازی و تکمیل طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالا، نظارت در حوزه مواد پتروشیمی، تهیه آمار تولید، ثبت سفارش و معافیت گمرکی مواد اولیه و ماشین آلات طرح‌های تولیدی، پاسخگویی و تعامل با رسانه‌ها شد.

محمد رحیمی افزود: در حوزه صنعت نیروهای توانمند و مستعد بسیاری داریم و این انتخاب نافی شایستگی سایر همکاران نمی‌باشد و تعامل و همکاری رؤسای ادارات و کارکنان با معاونت جدید در سال جهش تولید امری ضروری است.

در پایان این جلسه ولی باج به عنوان سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صمت استان ایلام معارفه شد.

گفتنی است باج از نیروهای با سابقه سازمان صمت است و سابقه معاونت امور معادن و صنایع معدنی را در کارنامه خود دارد.

ولی باج سرپرست جدید معاونت امور صنایع سازمان صمت استان ایلام نیز در این جلسه در ابتدا ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان گفت: قدردان این اعتماد هستم و با بیش از ۲۵ سال سابقه خدمت در حوزه صنعت و معدن استان تلاش خواهم کرد با همفکری همکاران و تعامل با تولیدکنندگان خدمت موثری در این حوزه صورت گیرد و در ادامه راه از همه همکاران استمداد می طلبم.

عناوین برگزیده