تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۱۹
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۲۷۱۶۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد

اولویت‌های بنگاه‌های اقتصادی برای بهره‌مندی از فرصت مطالعاتی دانشگاهیان ثبت شود

‌می‌متالز - وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تدوین و ابلاغ آئین‌نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در جامعه و صنعت، از بنگاه‌های اقتصادی خواست برای استفاده از این فرصت، اولویت‌ها و محور‌های موردنیاز خود را اعلام کنند.

به گزارش می‌متالز، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: در راستای تقویت و برقراری ارتباط منسجم دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی با جامعه و. صنعت در همه حوزه‌های علمی و همچنین عملیاتی کردن یافته‌های اعضای هیات علمی و آشنایی آن‌ها با نیاز‌های واقعی کشور، آئین‌نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در جامعه و صنعت تدوین و به تمام دانشگاه‌ها و پژوهش‌گاه‌ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ شده است.

بر اساس این آئین نامه، اعضای هیات علمی با موافقت دانشگاه می‌توانند بین ۳ ماه تا یکسال به واحد‌های اقتصادی و صنعتی مامور شده و در جهت کمک و بهبود کیفی و عملیاتی واحد‌های فوق همکاری کنند.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر مبنای این آئین‌نامه، از صاحبان بنگاه‎‌های اقتصادی دعوت کرده است برای بهره‌گیری از این فرصت‌ها برنامه‌ریزی کرده و اولویت‌ها و محور‌های مورد نیاز مجموعه‌های ذیربط را در سامانه ساجد ثبت کنند تا بتوان اطلاع رسانی مناسبی به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش علمی کشور انجام داد.

همچنین این وزارتخانه، شماره تماس ۰۲۱۸۲۲۳۳۵۶۶ (کارشناس: مجتبی گودرزی) را برای پاسخگویی به سوالات معرفی کرده است.

اولویت‌های بنگاه‌های اقتصادی برای بهره‌مندی از فرصت مطالعاتی دانشگاهیان ثبت شود

اولویت‌های بنگاه‌های اقتصادی برای بهره‌مندی از فرصت مطالعاتی دانشگاهیان ثبت شود

منبع: پایگاه خبری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

عناوین برگزیده