تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۹
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۱۲۴۵۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در دهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید انجام شد:

6 مصوبه جدید حل مشکلات سرمایه گذاری در منطقه جنوب کرمان

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از تصویب 6 مصوبه در جهت حل مشکلات سرمایه گذاری منطقه در دهمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان خبر داد.
6 مصوبه جدید حل مشکلات سرمایه گذاری در منطقه جنوب کرمان

به گزارش می متالز، دهمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان با حضور استاندار کرمان، مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری، رئیس و معاونان این سازمان، فرماندار عنبرآباد، مدیران منطقه ای و استانی و جمعی از سرمایه گذاران در استانداری کرمان برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این خصوص گفت: در این جلسه 6 طرح جدید در جهت حل مشکلات پیش روی سرمایه گذاری منطقه مصوب شد.

مروجی فرد افزود: ارتقا زیست محیطی شهرک های صنعتی، تامین زیرساخت شهرک های صنعتی، تأمین زمین برای احداث کارخانه های کنسانتره منگنز و آهک در جیرفت، کارخانه کنسانتره مس در عنبرآباد و کارخانه کاربید سیلیسیوم در منوجان از جمله مصوبات این جلسه بود.

وی تاکید کرد: درصورت تأمین زمین برای اجرای این 4 طرح، سرمایه گذری بالغ بر 4160 میلیارد ریال انجام و برای بیش از 290 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان همچنین گفت: در کارگروه های رفع موانع تولید جنوب استان، تاکنون 133 مصوبه اخذ شده که با تلاش این سازمان و همکاری سایر نهادها تاکنون بیش از 92 درصد آنها یعنی 123 مصوبه اجرایی شده است.

عناوین برگزیده