تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۳۴
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۱۲۵۷۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کدال منتشر شد؛

مروری بر عملکرد مالی ۳ ماهه "کالا"

می متالز - شرکت بورس کالای ایران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۱۵۳ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۱۵ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۳۳ درصدی در هر سهم حکایت دارد.
مروری بر عملکرد مالی ۳ ماهه "کالا"

به گزارش می متالز، شرکت بورس کالای ایران با سرمایه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت بورس کالای ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۳۸۱میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۵۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳۳ درصدی برخوردار است.

یادآوری می‌شود "کالا" در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۱۱۵ ریال و سود خالص را ۲۸۸ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، شرکت بورس کالای ایران دلایل تغییرات اطلاعات واقعی دوره منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ را به شرح زیر اعلام کرد:

سایر درآمدهای غیرعملیاتی-درآمد سرمایه گذاری ها شامل مبلغ ۱۶۲ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال درآمد حاصل از سپرده های بانکی و مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری در سهام سایر شرکت ها است. سایر درآمدها و هزینه های غیر عملیاتی-اقلام متفرقه شامل مبلغ ۴ میلیارد و ۷۶۴ میلیون ریال درآمد حاصل از اجاره محل و مابقی مربوط به سایر درآمدها و هزینه های متفرقه است.

عناوین برگزیده