تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۴۳
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۱۲۶۲۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
مدیرعامل سایپا در حضور وزیر صنعت اعلام کرد:

اخبار خوش و وعده جدید سایپا/ بی اعتنا به سهم ۸۴ تومانی و زیان سهامداران

می متالز - مدیرعامل سایپا در حضور وزیر صنعت از لغو واگذاری سهام سایپا دیزل و سهم ۲۵ درصدی درجایگزینی خودرو خبر داد و با دادن وعده جدید و جالب، حرفی از کاهش قیمت سهام سایپا به ۸۴ تومان و زیان سهامداران نزد.
اخبار خوش و وعده جدید سایپا/ بی اعتنا به سهم ۸۴ تومانی و زیان سهامداران

به گزارش می متالز، محسن جهرودی در مراسم تحویل 200 دستگاه خودرو تجاری که روز سه شنبه (22 اسفند) با حضور وزیر صنعت و... در سایپا دیزل برگزار شد، اظهار داشت: 25 درصد از سهم نوسازی ناوگان کشنده و باری به سایپا و سایپادیزل و زامیاد تعلق داشته و با جایگزینی 8 هزار دستگاه خودرو در سال آینده، این سهم افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: با توجه به انتخاب گروه سایپا به عنوان هسته اصلی طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تجاری، اهداف دولت و وزارت صنعت به دقت اجرا خواهد شد. در این میان طبق برنامه های وزارت صنعت، واگذاری سهام سایپادیزل منتفی شده و این شرکت همچنان زیرمجموعه سایپا باقی خواهد ماند.

این مقام مسئول، افزایش روزانه و هفتگی تولید، ثبت رکورد جدید در 5 سال اخیر، توسعه کسب و کار و بهره برداری از ظرفیت قطعه سازان را از جمله دستاوردهای سال جاری اعلام کرد و با اشاره به تولید 80 هزار خودروی سنگین در سال آینده ادامه داد: مذاکرات جدی با رنو فرانسه در جریان بوده و امید است  هدف وزیر صنعت برای جایگزینی پراید با یک محصول جدید محقق شود.

جهرودی در حالی حرفی در مورد کاهش قیمت سهام سایپا به 84 تومان و زیان سهامداران نزد که وعده داد گروه سایپا سال آینده به بزرگترین خودروساز خاورمیانه تبدیل شود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده