به گزارش می متالز، در ماههای اخیر بازار سرمایه بیشترین بازدهی در بین همه بازارها داشته است. میلیونها نفر از شهروندان برای حفظ یا افزایش سرمایه خود به سمت این بازار حرکت کرده اند و شرکتهای مختلف نیز برای جذب نقدینگی مورد نیاز تولید، تصمیم به حضور بیشتر در بورس گرفته اند. در این شرایط، کارگزاریهای مختلف بر ارائه بهتر خدمات متمرکز شده اند که در بین آنها کارگزاری بورس بیمه ایران یکی از شاخصترینها بوده است به نحوی که توانسته بر جایگاههای برتر در بین کارگزاریهای کشور تکیه بزند و بیش از گذشته رضایت مشتریان را جلب کند.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران با تاکید بر اینکه قدمت این کارگزاری با هدفی مهم گره خورده است، میگوید: «کارگزاری بورس بیمه ایران در ۲۱ مردادماه ۱۳۷۵ از سوی شرکت سهامی بیمه ایران تاسیس شد تا بتواند به شکلی خدمات بورسی را در اختیار شهروندان قرار دهد که علاوه بر بهبود وضعیت اقتصادی آنها، به مرور با جذب نقدینگی و تزریق آن به بخش صنعت، تولید ملی نیز تقویت شود و منافع آن به همه شهروندان برسد.» مهدی محمودرباطی با تاکید بر اینکه طی بیش از دو دهه گذشته، همه اعضای خانواده بزرگ بیمه ایران در راستای دستیابی به این اهداف گام برداشته اند، ادامه میدهد: «کارگزاری بورس بیمه ایران توانسته طی سالهای اخیر موفقیتهای قابل توجهی کسب کند که خلاصه آن را میتوان در کسب رتبه نخست در بین کارگزاریهای دولتی و نهادی و رتبه هشتم در بین کارگزاریهای کشور مشاهده کرد.»
کارگزاری بورس بیمه ایران در ۲۴ سال گذشته، خصوصا طی دو سال اخیر که بازار سرمایه نیز رونق بیشتری گرفته است، توانسته رکوردهای قابل توجه دیگری نیز در بازار سرمایه به ثبت برساند؛ افزایش ۱۰۰۰ درصدی سهم کارگزاری از حجم معاملات بورس و فرابورس، برگزاری دورههای آموزشی برای بیش از ۴ هزار نفر متقاضی، افزایش تعداد شعب سراسر کشور به ۲۳ شعبه و ارتقای رتبه بورس کالا و آتی به ۲۵ و ۸ از جمله موفقیتهایی است که در این مدت به دست آمده است. مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران با اشاره به اینکه شکستن این رکوردها در قالب ارائه خدمات باکیفیت بورسی و همراهی مشتریان میسر شده است، تاکید میکند: «کارگزاری علاوه بر ارائه سریع و دقیق خدمات به مشتریان خود، اقدام به ارائه خدمات ویژه به اعضای خانواده بزرگ بیمه ایران نیز کرده است که از جمله آن میتوان به خرید عرضههای اولیه رایگان و آموزش بیش از ۲۷۰۰ نفر از پرسنل بیمه ایران، نمایندهها و خانوادهایشان اشاره کرد.»
کارگزاری بورس بیمه ایران در بخشهای معاملات بورس اوراق بهادار، مشاوره عرضه و پذیرش، معاملات بورس کالای ایران، معاملات بورس انرژی، معاملات آتی و دورههای آموزشی خدمات میدهد و بحرانهایی مثل شیوع ویروس کرونا نیز باعث نشده ارائه این خدمات با مشکل مواجه شود. رباطی با تاکید بر این موضوع، ادامه میدهد: «هدف اصلی ما بهبود سطح کیفی زندگی شهروندان و رشد و توسعه اقتصادی کشور در بستر بورس است به همین دلیل با وجود شیوع ویروس کرونا، فعالیت هایمان را ادامه دادیم و ریسکهای این بیماری را پذیرفتیم تا وقفهای در ارائه خدمت به شهروندان رخ ندهد.»
مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران به رشد بازار سرمایه طی ماههای اخیر اشاره میکند و میگوید: «بازار سرمایه در ماههای گذشته بیشترین بازدهی را بین سایر بازارها داشته است. جذب نقدینگی توسط این بازار میتواند منجر به رونق تولید ملی شود که نتیجه آن افزایش اشتغال و بهبود سطح کیفی زندگی شهروندان است. کارگزاری بورس بیمه ایران نیز با توجه به این مهم، همواره سعی کرده خدمات خود را بهبود ببخشد؛ افزایش شعب کارگزاری به ۲۳ شعبه در سراسر کشور در همین راستا اتفاق افتاده است و برنامه مان این است که در ماههای آینده تعداد شعب مان را در سراسر کشور توسعه دهیم.» رباطی تاکید میکند: «۲۴ امین سالروز تاسیس کارگزاری بورس بیمه ایران با دستیابی به موفقیتهای قابل توجهی مصادف شده است که جز همراهی تک تک اعضای خانواده بزرگ بیمه ایران و مشتریان محترم به دست نمیآمد. با حفظ همین روند و تقویت بخشهای مختلف خواهیم توانست به جایگاههای بالاتر دست پیدا کنیم.»