تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۱
بازدید: ۲۹۷
کد خبر: ۱۲۶۵۴۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تعمیرات اساسی خط لوله 20 اینچ گل گهر - سیرجان با تلاش کارکنان منطقه 6 عملیات انتقال گاز

می متالز - بخش دوم تعمیرات اساسی خط لوله 20 اینچ گل گهر در 9 نقطه و با 5 تیم عملیاتی طی مدت زمان کمتر از 18 ساعت و با رعایت نکات و مسائل بهداشتی، ایمنی و فنی با موفقیت به پایان رسید.
تعمیرات اساسی خط لوله 20 اینچ گل گهر - سیرجان با تلاش کارکنان منطقه 6 عملیات انتقال گاز

به گزارش می متالز، علیرضا عربلو سرپرست منطقه 6 عملیات انتقال گاز ایران، در این رابطه گفت: این عملیات در محدوده کیلومتر 31 الی 57 با خط لوله 20 اینچ در 9 نقطه با پنج تیم عملیاتی و دو تیم رادیوگرافی انجام شد.

عربلو با بیان اینکه در این عملیات، 6 سرجوش و تعویض لوله 20 اینچ به طول 24 متر در سه نقطه انجام شده، گفت: علت اصلی این عملیات گزارش های رسیده از واحد امور بازرسی فنی منطقه حاکی از خوردگی و عیب در اجرای جوش لوله ها بوده است.

سرپرست منطقه 6 عملیات انتقال گاز بیان کرد: خط لوله 20 اینچ خط اختصاصی مصارف صنعتی کارخانجات گل گهرسیرجان است که شامل کارخانجات گندله سازی، احیا، نیروگاه می باشد که انجام این عملیات در انتقال پاک ایمن، پایدار و بهره ور گاز طبیعیبه این کارخانجات موثر خواهد بود.

عربلو ادامه داد: این عملیات طی 18ساعت با همکاری واحدهای مراکز بهره برداری خطوط لوله سیرجان، سرخون، کرمان، ایرانشهر، امور HSE و پدافند غیرعامل و امور بازرسی فنی منطقه با رعایت دستورالعمل های فنی و ایمنی و رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا و به پایان رسید.

عناوین برگزیده