تاریخ: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۴۴
بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۱۲۷۳۴۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس کل دادگستری

دستور پیگیری حادثه معدن سرخس

می متالز - رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در پی انتشار خبر غمبار حادثه ریزش معدن در سرخس دستور ویژه ای برای پیگیری های لازم صادر کرد.
دستور پیگیری حادثه معدن سرخس

به گزارش می متالز، بنا بر اعلام مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی پس از انتشار خبر حادثه ناگوار ریزش معدن آق دربند سرخس، غلامعلی صادقی طی دستور ویژه ای از رئیس دادگستری شهرستان خواست تا موضوع را با دقت و سرعت پیگیری نموده و اقدامات لازم را معمول دارد.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه، خواستار دقت مسوولان درزمینه نظارت های لازم در زمینه ایمنی و حفظ جان نیروهای خدوم کار و تولید شد و افزود: این پرونده به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.
در همین زمینه رئیس دادگستری شهرستان سرخس با اشاره به دستور ریاست دادگستری استان گفت: مجموعه قضایی شهرستان بلافاصله پس از وقوع این حادثه تأسف بار به صورت ویژه موضوع را پیگیری و تاکنون علاوه بر بازدیدهای میدانی جلسات متعددی را نیز با مسوولان و خانواده مرحومین تشکیل داده است.
وی افزود: دادگستری شهرستان با رویکرد حمایت از تولید و صنعت اقدامات خوبی انجام داده و در گذشته و پس از بازدید از این معدن؛ نکات پیشگیرانه و تذکرات لازم به مسوولان ارائه شده بود.
محمد نجف زاده افزود: دستگاه قضایی در زمینه حفظ حقوق کارگران و برخورد با مقصران حادثه مسامحه نخواهد کرد.

عناوین برگزیده