تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۵
بازدید: ۲۳۲
کد خبر: ۱۲۷۵۱۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اهدا تندیس زرین رضایتمندی مشتریان به سیمان سبزوار

می متالز - اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا و سومین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد با رویکرد مشتری مداری در تالار آبگینه وزارت امور خارجه برگزار شد.
اهدا تندیس زرین رضایتمندی مشتریان به سیمان سبزوار

به گزارش می متالز، در این همایش که با حضور دکتر مهدی صادقی نیارکی معاون وزیر در امور صنایع وزارت صمت، دکتر رضا تقی پور عضو شورای عالی فضای مجازی و نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر حسین سرافزار قائم مقام مدیرعامل اتاق بازرگانی ایران و آلمان و جمعی از مسوولین، مدیران عامل هلدینگ های صنعتی و سرمایه گذاری و نخبگان صنعتی و مالی برگزار شد، سیمان سبزوار نیز با توجه به شاخص رضایتمندی مشتریان، کیفیت و بهره‌وری محصول با توجه به شرایط بحرانی کرونا و ‌پساکرونا در سال جهش تولید، موفق به دریافت تندیس و لوح زرین ” رضایتمندی مشتریان ” گردید.

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت