تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۰۴
بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۱۲۷۶۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

باهنر هم درباره بورس اظهارنظر کرد/ ۵۰ درصد ایرانی ها در بازار سهام

می متالز - سیاستمدار معروف و نایب رئیس سابق مجلس هم درباره بورس اظهار نظر کرد و با اعلام اینکه ۵۰ درصد از مردم ایران در بازار سهام فعال هستند خواهان عدم رفتار هیجانی سرمایه گذاران شد.
باهنر هم درباره بورس اظهارنظر کرد/ ۵۰ درصد ایرانی ها در بازار سهام

به گزارش می متالز، محمدرضا باهنر ضمن اعلام موافقت با همکاری ایران و چین و نبود برنامه ایی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، مانند دیگر سیاستمداران و دولتمردان درباره بورس اظهار نظر کرد و به ایرنا گفت: بورس جای تجهیز سرمایه و حرکت سرمایه‌های خرد به سمت تولید است و بورس‌های جهان عملا با بانک‌ها رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از بازارهای سهام جهان به دلیل کرونا سقوط کردند بازار سرمایه ایران خوب بود و البته باید خوب هم مدیریت شود. شاید اغراق نباشد نیمی از جامعه در بورس فعال هستند. البته رفتارهای هیجانی هم وجود دارد اما کسانی سود می‌برند که با بورس احساسی برخورد نکنند.

باهنر افزود: ممکن است بورس یک روز ۵ درصد سود داشته باشد، پنج روز هر روز یک درصد ضرر داشته باشد. اگر هیجانی برخورد کنند معلوم نیست بتوانند منافع درازمدت را حفظ کنند اما به هر صورت بورس، امکان بسیار خوبی برای کشور و طرح‌های توسعه‌ای است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده