تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۵۷
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۱۲۷۷۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معامله فرآورده‌های ۴ پالایشگاه صندوق «پالایش» در بورس کالا

می متالز - تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی شرکت بورس کالای ایران روز سه‌شنبه (11 شهریورماه) شاهد معامله 42 هزار و 500 تن وکیوم باتوم پالایشگاه‌های تهران، بندرعباس، اصفهان و تبریز بود.
معامله فرآورده‌های ۴ پالایشگاه صندوق «پالایش» در بورس کالا

به گزارش می متالز، همسو با اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری به تاریخ نهم اردیبهشت‌ماه ۹۹ و آیین‌نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت مصوب چهارم مردادماه امسال، شورای عالی بورس و اوراق بهادار، براساس مصوبه نشست چهارم شهریورماه امسال هیات پذیرش، نماد چهار شرکت سرمایه‌گذاری استان‌های کرمان، خراسان رضوی، اصفهان و همدان در شرکت بورس اوراق بهادار تهران ثبت شد.

درج سرمایه‌گذاری استان خراسان رضوی در بورس تهران

شرکت سرمایه گذاری استان خراسان رضوی با سرمایه ۳۵۰۰۱۷ میلیارد ریال با نماد «وسرضوی» به عنوان چهارمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

با پذیرش شرکت سرمایه­‌گذاری استان خراسان رضوی به عنوان چهارمین شرکت سرمایه­‌گذاری استانی و پانصد و پنجاه و دومین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد و در گروه «سرمایه­ گذاری­‌ها» و بخش «سایر واسطه­‌گری‌ های مالی» با کد صنعت ۵۶۹۹ و نماد «وسرضوی، Vaserazavi» در فهرست نرخ ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

شایان ذکر است که شرکت سرمایه­‌گذاری استان خراسان رضوی از ۱۱ شهریورماه امسال با شماره ۱۱۰۴۵ به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت، همچنین مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت یادشده در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) افشا شده است.

درج سرمایه‌گذاری استان کرمان در بورس تهران

شرکت سرمایه‌گذاری استان کرمان با سرمایه ۱۷۶۴۴۰ میلیارد ریال با نماد «وسکرمان» به عنوان پنجمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

با پذیرش شرکت سرمایه­‌گذاری استان کرمان به عنوان پنجمین شرکت سرمایه­‌گذاری استانی و پانصد و پنجاه و سومین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد و در گروه «سرمایه­‌گذاری­‌ها» و بخش «دیگر واسطه‌گری‌‌های مالی» با کد صنعت ۵۶۹۹ و نماد «وسکرمان، Vasekerman» در فهرست نرخ­‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

شایان ذکر است که شرکت سرمایه­‌گذاری استان کرمان از ۱۱ شهریورماه، با شماره ۱۱۳۳۵ به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده، همچنین مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت یادشده در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) افشا شده است.

درج سرمایه‌گذاری استان همدان در بورس تهران

شرکت سرمایه‌گذاری استان همدان با سرمایه ۱۱۴۵۱۸ میلیارد ریال با نماد «وسهمدا» به عنوان ششمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

با پذیرش شرکت سرمایه­‌گذاری استان همدان به عنوان ششمین شرکت سرمایه­‌گذاری استانی و پانصد و پنجاه و چهارمین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد و در گروه «سرمایه­‌گذاری­‌ها» و بخش « دیگر واسطه­‌گری­‌های مالی» با کد صنعت ۵۶۹۹ و نماد «وسهمدا، Vasehameda» در فهرست نرخ‌­های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

شایان ذکر است که شرکت سرمایه­‌گذاری استان همدان از ۱۱ شهریورماه با شماره ۱۱۱۹۲ به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده، همچنین مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت یادشده در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) افشا شده است.

درج سرمایه‌گذاری استان اصفهان در بورس تهران

شرکت سرمایه‌گذاری استان اصفهان با سرمایه ۲۳۱۲۵۰ میلیارد ریال با نماد «وسصفا» به عنوان هفتمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

با پذیرش شرکت سرمایه­‌گذاری استان اصفهان به عنوان هفتمین شرکت سرمایه­‌گذاری استانی و پانصد و پنجاه و پنجمین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد و در گروه «سرمایه­ گذاری­ ها» و بخش «سایر واسطه­ گری­ های مالی» با کد صنعت ۵۶۹۹ و نماد «وسصفا، Vasesfa» در فهرست نرخ­‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

شایان ذکر است که شرکت سرمایه­ گذاری استان اصفهان از ۱۱ شهریورماه با شماره ۱۰۸۷۴ به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده، همچنین مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت یادشده در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) افشا شده است.

عناوین برگزیده