تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۸
بازدید: ۳۳۳
کد خبر: ۱۲۷۷۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بورس تهران میزبان چهار شرکت سرمایه­ گذاری استانی جدید شد

می متالز - چهار سرمایه­ گذاری استان خراسان رضوی، کرمان، همدان و اصفهان به عنوان چهارمین، پنجمین، ششمین و هفتمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شدند.
بورس تهران میزبان چهار شرکت سرمایه­ گذاری استانی جدید شد

به گزارش می متالز، با موافقت هیات پذیرش، شرکت سرمایه­ گذاری استان خراسان رضوی از 11 شهریور با نماد "وسرضوی" در پلاک 552 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها به عنوان چهارمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.

همچنین شرکت سرمایه­ گذاری استان کرمان از 11 شهریور با نماد "وسکرمان" در پلاک 553 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها به عنوان پنجمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در فهرست نرخ­ های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه­ گذاری استان همدان نیز از 11 شهریور با نماد "وسهمدا" به عنوان ششمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک 554 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.

در این میان، شرکت سرمایه­ گذاری استان اصفهان هم از 11 شهریور با نماد "وسصفا" به عنوان هفتمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک 555 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها در فهرست نرخ­ های بازار دوم بورس تهران درج شد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده