تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۳
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۱۲۸۰۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان توسط شرکت های توسعه سرمایه گذاری شاهد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت : با هدف ورود به سرمایه گذاریهای مختلف در زمینه های صنعت، معدن و تجارت و صادرات و بررسی راه های گسترش همکاری و سرمایه گذاری در استان، مدیران شرکتهای شاهد انرژی و شاهد مکران از زیر مجموعه های شرکت سرمایه گذاری شاهد با رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان دیدار کردند.
اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان توسط شرکت های توسعه سرمایه گذاری شاهد

به گزارش می متالز، داوود شهرکی در خصوص این نشست گفت: سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط مرزی و دارا بودن مواد اولیه در زمینه ایجاد صنایع معدنی، پتانسیل های بالقوه ای در زمینه صنایع و معادن و مبادلات تجاری دارد و مسیر سرمایه گذاری در زمینه های صنعتی و معدنی و تجاری در استان نیز هموار و از مجموعه هایی که توان سرمایه گذاری بالا در استان را دارند حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: تحریم باعث شده که تولید در کشور رونق بگیرد و با افزایش میزان تولیدات مواجه هستیم و بر همین اساس تجارت و صادرات با کشورهای مختلف بخصوص با 15 کشور همسایه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

اخوا «مدیر عامل شرکت شاهد انرژی» وابسته به شرکتهای سرمایه گذاری شاهد کشور نیز در این نشست گفت: پس از بررسی های لازم با همکاری سازمان صنعت،معدن و تجارت و با نگاه به پروژه های زودبازده و اشتغالزا به جهت توسعه سیستان و بلوچستان آمادگی لازم جهت سرمایه گذاری را داریم.

عناوین برگزیده