تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۶
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۱۲۸۴۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن:

شستا در نقش لیدر منفی بازار/ نیت برخی حقوقی ها ضربه زدن به بازار است

می متالز - مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن گفت: شستا به عنوان لیدر منفی بازار در حال نقش آفرینی است و به همین دلیل باید این سهم را متوقف کند تا بازار متعادل شود.
شستا در نقش لیدر منفی بازار/ نیت برخی حقوقی ها ضربه زدن به بازار است

شستا لیدر منفی بازار/ نیت برخی حقوقی ها ضربه زدن به بازار است

به گزارش می متالز، محسن عباسلو مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن اظهار کرد: جو روانی بازار در هفته گذشته بر مبنای بی اعتمادی بود و فروش حقیقی‌ها زیاد شده بود، اما طی چند روز اخیر صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه حقوقی‌ها برای جمع آوری صف کمک می‌کنند.

وی افزود: در راستای حمایت از بازار سازمان باید لیدر‌های منفی بازار مانند شستا، خودرو، خساپا، بانکی را متوقف کند.

عباسلو با بیان اینکه در حال حاضر لیدر بازار شستا است، گفت: در زمان ابتدایی بازگشایی بازار روند صعودی به خود گرفته بود و سهام در حال حرکت مثبت بودند، اما با عرضه‌هایی که از سوی شستا صورت گرفت روند بازار معکوس شد.

مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن تاکید کرد: شستا به عنوان لیدر منفی بازار در حال نقش آفرینی است و به همین دلیل باید این سهم را متوقف کند تا بازار متعادل شود.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار‌هایی ناگاه به بازار در حال خروج از بازار هستند، بیان کرد: اگر قرار بر حمایت از بازار است باید از ابتدا صبح این حمایت صورت می‌گرفت.

عباسلو تصریح کرد: در حال حاضر زمان فروش حقوقی‌ها نیست بلکه باید دید بلندمدت به بازار داشته باشند در حالی که برخی از حقوقی‌ها اقدام به فروش می‌کنند و به نظر می‌رسد به قصد ضربه زدن به بازار این کار‌ها صورت می‌گیرد.

مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن تاکید کرد: سازمان باید تصمیم جدی درباره، شستا، خودرو، سایپا، بانک تجارت و صادرات که لیدر‌های بازار هستند بگیرد تا بازار بتواند به حالت متعادل برگردد.

وی خاطرنشان کرد: پالایشی‌ها یک جو منفی به بازار داده بودند که متوقف کردن آن‌ها حرکت خوبی بود که صورت گرفت.

عناوین برگزیده