تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۴
بازدید: ۳۴۸
کد خبر: ۱۲۸۴۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس صمت زنجان:

شرکت البرز ناب آرش با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومان راه اندازی می شود

می متالز - فغفوری، رئیس صمت زنجان از به آغاز به کار بزرگترین واحد تولیدی ذوب کشور در زنجان خبر داد و گفت: با راه اندازی شرکت البرز ناب آرش با سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومان اشتغال خوبی در بخش فولاد ایجاد می شود.
شرکت البرز ناب آرش با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومان راه اندازی می شود

به گزارش می متالز، ناصر فغفوری با بیان اینکه استان زنجان در صنعت فولاد در سطح کشور سرآمد است، گفت: استان زنجان جایگاه چهارم تولید فولاد در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی از فعالیت ۳۱ واحد تولیدی فولاد در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در استان پنج واحد تولیدی فولاد تعطیل است که امیدواریم امسال فعال شوند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، از به آغاز به کار بزرگترین واحد تولیدی ذوب کشور در استان زنجان طی آبان ماه سالجاری خبر داد و گفت: با راه اندازی شرکت البرز ناب آرش با سرمایه گذاری  ۲ هزار میلیارد تومان اشتغال خوبی در این بخش ایجاد می شود. 

فغفوری تاکید کرد: این واحد مجهز به مدرن ترین ماشین آلات ذوب فولاد است و ظرفیت تولید این واحد سالانه بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن می باشد.

وی افزود: در سال جهش تولید، واحدهای تولیدی فولاد تعطیل شده در استان زنجان وارد چرخه تولید می شوند و اشتغال ایجاد شده در بخش فولاد استان بیش از ۶ هزار نفر است.

عناوین برگزیده