تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۰۴
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۱۲۸۴۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انجام بیش از 40 هزار بازرسی در 5 ماهه اول سال 99 در یزد

می متالز - ریییس سازمان صنعت، معدن و تجارت از 44هزار و 340 مورد بازرسی و 2711 مورد پرونده تخلف طی پنج ماهه سال 1399 در استان یزد خبر داد.
انجام بیش از 40 هزار بازرسی در 5 ماهه اول سال 99 در یزد

به گزارش می متالز، محمدرضا علمدار یزدی گفت: در پنج ماهه اول امسال تعداد 44 هزار و 340 واحد صنفی و غیر صنفی در بخشهای مختلف تولیدی، توزیعی خدماتی و خدمات فنی مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد 3073 مورد تخلف کشف و در قالب 2711 فقره پرونده به ارزش بیش از 90 میلیارد و 94 میلیون ریال در زمینه تخلفات احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه و سایر تخلفات جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: در این مدت 2828 مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ستاد خبری دریافت گردیده است.

به گفته وی بیشترین تماسهای تلفنی صورت گرفته در زمینه گرانی و یا اطلاع از قیمت گوشت، مرغ، شیر، لبنیات، تخم مرغ و سایر مواد غذایی، لوازم خانگی، آهن الات و مصالح ساختمانی بوده و مابقی بعنوان شکایات مردمی ثبت و جهت رسیدگی به واحدهای بازرسی این سازمان و بازرسی اصناف ارسال شده است.

علمدار یزدی افزود: از اولویتهای مهم سازمان در رصد و پایش بازار و اجرای طرحهای نظارتی، درج قیمت کالا و صدور فاکتور خرید توسط واحدهای صنفی می باشد که با همکاری اتاق اصناف و اداره کل تعزیرات حکومتی در سطح استان به مرحله اجرا در می‌آید.

محمدرضا علمدار یزدی خاطرنشان کرد: سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت در خدمت مردم است و همشهریان محترم می توانند گزارشات و نظرات انتقادی خود را با این سازمان در میان بگذارند.

عناوین برگزیده