تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۰۴
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۱۲۸۴۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انجام بیش از 40 هزار بازرسی در 5 ماهه اول سال 99 در یزد

می متالز - ریییس سازمان صنعت، معدن و تجارت از 44هزار و 340 مورد بازرسی و 2711 مورد پرونده تخلف طی پنج ماهه سال 1399 در استان یزد خبر داد.
انجام بیش از 40 هزار بازرسی در 5 ماهه اول سال 99 در یزد

به گزارش می متالز، محمدرضا علمدار یزدی گفت: در پنج ماهه اول امسال تعداد 44 هزار و 340 واحد صنفی و غیر صنفی در بخشهای مختلف تولیدی، توزیعی خدماتی و خدمات فنی مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد 3073 مورد تخلف کشف و در قالب 2711 فقره پرونده به ارزش بیش از 90 میلیارد و 94 میلیون ریال در زمینه تخلفات احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه و سایر تخلفات جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: در این مدت 2828 مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ستاد خبری دریافت گردیده است.

به گفته وی بیشترین تماسهای تلفنی صورت گرفته در زمینه گرانی و یا اطلاع از قیمت گوشت، مرغ، شیر، لبنیات، تخم مرغ و سایر مواد غذایی، لوازم خانگی، آهن الات و مصالح ساختمانی بوده و مابقی بعنوان شکایات مردمی ثبت و جهت رسیدگی به واحدهای بازرسی این سازمان و بازرسی اصناف ارسال شده است.

علمدار یزدی افزود: از اولویتهای مهم سازمان در رصد و پایش بازار و اجرای طرحهای نظارتی، درج قیمت کالا و صدور فاکتور خرید توسط واحدهای صنفی می باشد که با همکاری اتاق اصناف و اداره کل تعزیرات حکومتی در سطح استان به مرحله اجرا در می‌آید.

محمدرضا علمدار یزدی خاطرنشان کرد: سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت در خدمت مردم است و همشهریان محترم می توانند گزارشات و نظرات انتقادی خود را با این سازمان در میان بگذارند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد