تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۶
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۱۲۸۵۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان ظرفیت زیادی در مبادلات تجاری دارد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شرایط مرزی و دریایی و وجود معادن غنی و مواد اولیه ایجاد صنایع معدنی، این استان ظرفیت و توانمندی بالقوه‌ای در صنایع، معادن و مبادلات تجاری دارد.
سیستان و بلوچستان ظرفیت زیادی در مبادلات تجاری دارد

به گزارش می متالز، داوود شهرکی روز شنبه در نشست مشترک با مدیران شرکت‌های شاهدانرژی و شاهد مکران از زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری شاهد کشور اظهار داشت: با هدف ورود به سرمایه‌گذاری‌های مختلف در زمینه‌های صنعت، معدن و تجارت و صادرات و بررسی راه‌های گسترش همکاری و سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان این دیدار صورت گرفته است.

وی افزود: مسیر سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان هموار و از مجموعه‌هایی با توان سرمایه‌گذاری بالا حمایت خواهد شد.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: تحریم باعث رونق و افزایش میزان تولیدات شده و بر همین اساس تجارت و صادرات با کشورهای مختلف به ویژه ۱۵ کشور همسایه از اهمیت فراوانی‌‍ برخوردار است.
مسعود اخوان مدیرعامل شرکت شاهد انرژی وابسته به شرکت‌های سرمایه‌گذاری شاهدکشور نیز دراین نشست گفت: پس از بررسی‌های لازم با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و با نگاه به پروژه‌های زودبازده و اشتغال‌زا درجهت توسعه سیستان و بلوچستان آمادگی لازم برای سرمایه‌گذاری وجود دارد.

عناوین برگزیده