تاریخ: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۴۵
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۱۲۸۶۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آمادگی بانک سینا برای سرمایه گذاری در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

می متالز - مدیرعامل بانک سینا در آیین گشایش شعبه عسلویه، از آمادگی این بانک برای حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.
آمادگی بانک سینا برای سرمایه گذاری در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

به گزارش می متالز، سید ضیاء ایمانی ضمن ابراز خشنودی از افتتاح شعبه بانک سینا در عسلویه، آن را نقطه عطفی در ایجاد زمینه‌های مشارکت و حمایت این بانک از سرمایه‌گذاران حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه اقتصادی انرژی پارس و مردمان خونگرم ساحل خلیج همیشه فارس خواند و آمادگی این بانک برای سرمایه‌گذاری در این بخش را اعلام کرد.

وی با اشاره به نام گذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید، یادآور شد: بانک سینا به عنوان بانکی چابک، پیشرفته و خوشنام، در کنار بهره‌مندی از سرمایه انسانی مجرب و کارآزموده و مجهز به سیستم‌های نوین و پیشرفته، آمادگی کامل دارد تا از طریق ارائه خدمات متنوع بانکی و مشارکت در طرح‌های ملی به‌ویژه در بخش نفت، گاز و پتروشیمی، سهمی بسزا در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ایفا کند.

مدیرعامل بانک سینا ضمن تبیین برنامه بانک سینا برای توسعه و افتتاح شعب در مناطق مستعد و با ظرفیت همچون عسلویه، چابهار و دیگر بنادر کشور گفت: از ویژگی‌های شاخص بانک سینا؛ شفافیت، خوشنامی و مشتری‌‌مداری است که این مهم در سایه همدلی و تلاش‌های همکاران زحمتکش بانک به‌دست آمده و امیدواریم با تلاش جمعی، شاهد ارائه بهترین خدمات به مشتریان و هموطنان گرامی باشیم.

در این مراسم، معاونان امور شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی و مدیران حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، امور بانکداری اسلامی، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد و جنوب شرق نیز حضور داشتند.

مدیرعامل بانک سینا و هیات همراه در ادامه در جمع همکاران شعب استان هرمزگان حضور یافتند و با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

عناوین برگزیده