تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۱:۰۹
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۱۲۸۷۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بورس تهران میزبان ۶ شرکت سرمایه­ گذاری استانی جدید دیگر شد

می متالز - ۶ سرمایه­ گذاری استان زنجان، آذربایجان شرقی، مرکزی، چهارمحال بختیاری، فارس و سیستان و بلوچستان به عنوان سیزده تا هجدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شدند.
بورس تهران میزبان ۶ شرکت سرمایه­ گذاری استانی جدید دیگر شد

به گزارش می متالز، با موافقت هیات پذیرش، شرکت سرمایه­ گذاری استان زنجان از 18 شهریور با نماد "وسزنجان" در پلاک 561 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه 4.7 هزار میلیارد تومان به عنوان سیزدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.

همچنین شرکت سرمایه­ گذاری استان آذربایجان شرقی از 18 شهریور با نماد "وساشرقی" در پلاک 562 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه 20.4 هزار میلیارد تومان به عنوان چهاردهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در فهرست نرخ­ های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه­ گذاری استان مرکزی نیز از 18 شهریور با نماد "وسمرکز" به عنوان پانزدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک 563 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه 7.7 هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.

در این میان، شرکت سرمایه­ گذاری استان چهارمحال بختیاری هم از 18 شهریور با نماد "وسمحال" به عنوان شانزدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک 564 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه 6.1 هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ­ های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه­ گذاری استان فارس هم از 18 شهریور با نماد "وسفارس" به عنوان هفدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک 565 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه 26.3 هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه­ گذاری استان سیستان و بلوچستان نیز از 18 شهریور با نماد "وسیستا" به عنوان هجدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک 566 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه 15.8 هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده