تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۴۵
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۱۲۸۸۶۵
سرویس خبر : انرژی
وزیر نفت گفت:

تمرکز دولت بر فروش آنی نفت

می متالز - وزیر نفت گفت: درواقع فروش آنی نفت یعنی آنکه بتوانیم هر میزان که می‌خواهیم نفت اضافه بفروشیم و کسی هم جلوی ما را از نظر داخلی و قانونی نگرفته و درآمد حاصل از نفت فروخته شده را به خزانه واریز می‌کنیم.
تمرکز دولت بر فروش آنی نفت

به گزارش می متالز، بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت درخصوص فروش آنی به جای پیش فروش بلندمدت نفت اظهار کرد: دولت بر فروش آنی متمرکز شده، درواقع فروش آنی نفت یعنی آنکه بتوانیم هر میزان که می‌خواهیم نفت اضافه بفروشیم و کسی هم جلوی ما را از نظر داخلی و قانونی نگرفته و درآمد حاصل از نفت فروخته شده را به خزانه واریز می‌کنیم.

وی درباره اینکه در بررسی ابهامات طرح عرضه نفت در بورس چه مسائلی باید مدنظر قرار گیرد، گفت: این موضوع در جلسه روز گذشته کمیسیون بودجه مجلس مورد بحث و بررسی‌های قرار گرفت و در پی ارائه توضیحات کارشناسی، بسیاری از نگرانی‌های نمایندگان رفع شد.

زنگنه با بیان اینکه نگاه مجلس در طرح فروش اوراق سلف نفتی کمک به وزارت نفت است، تاکید کرد: قرار است، مشکلات قانونی و جزئیات این طرح طی این چند روز در جلسه مشترک دیوان محاسبات، وزارت نفت، سازمان بورس و اوراق بهادار و کمیسیون برنامه و بودجه بررسی و حل شود، زیرا قرار نیست کار خلاف قانونی انجام شود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده